Bölüm 4

19 2 0
                                    

Kendime bir kahve aldım. Annem çoktan evden ayrılmıştı ve sessizce düşünmeye başladım. Öldükten sonra yaşama geri nasıl dönebilirdik ? Belkide döndüğümüzde artık bir baskası olacaktık veya aklını yitirmiş bir ruh hastası. Olamaz mıydık ? Ve herşeye sil baştan başlamaya hazırdım. Bu sefer denek olarak kullandığım farenin kalbini durdurup sonra farenin vucüt ısısını düşürecektim ve ise koyuldum. Şimdi sıra 3 fare seçmek olacaktı. Birinci seçtigim fare yaklaşık 20 günlük ikinci seçtiğim fare 7 aylık ve üçüncüsü ise 1.5 yaşında. İlk işim farelere yüksek dozda IBUPROFEN vererek kalp krizi geçirmesini sağlayacaktım. Sonrası ise ölüm çok hızlı olmalıydım burda benim için saniyelerin bile önemi vardı. En küçük olan fareye bu ilacı enjekte ettim. Fare iki dakika içinde bilincini kapattı. Bende farenin vucüt ısısını yavaş yavaş düşürmeye başladım. 1 dkka bu şekilde devam ettikten sonra fareye elektro şok uygulayarak yeniden canlanmasını sağlamaya çalıştım. Tam pes edecekken ses çıkarttı. Bi kenara çekilip haraketlerini izlemeye başladım birşeyleri yanlış yapmış olacağım ki fare kendini etrafa vurmaya basladı sanki delirmişti. Sanırım beyni hasar görmüş olmalı. Bi dakika yere düştü hemen gidip yanına bakmalıyım....

KENDİM İÇİN VARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin