Okul Hayatım

45 2 0
                                    

Multimedia-Simge

Orta Okulda güzel günler yaşamadım.Yaşamadım derken,arkadaş ortamım Lisede ki gibi değildi.

İnsanlar aşağılayıcı,küçümser bakışlarla beni başkalarına anlatırdı.

Ne kadar yakın olduğum samimi arkadaşlarım olsa da onlar dahi bir süre sonra benden uzaklaşmaya başladı.

Ha bide Orta Okulda aynı sınıfta olupta Lisede yine aynı sınıfa düştüğüm "sürtük" diye isimlendirdiğim Simge adın da bir arkadaşım var.

Hoşlandığım çocuğun yanında benimle dalga geçen tam bir "sürtük!"

Tabii o zamanlar okuldan da nefret ediyordum.Sadece hayatımı kurtarmaya çalışıyordum.

Kim ister ki herkesin önünde küçük duruma düşmeyi?

Burak iyi çocuktu.Yani aslında tüm kızlar onunla ilgileniyordu.Kasları ve tatlı gülüşüyle herkesi kendine aşık eden biriydi.

Okulum kolej olduğundan dolayı Lisede de bu okulda okumaya devam ettim.Çoğu arkadaşım maddi durumu yetmediği için okuldan ayrıldı.

Ama tabiiki de Burak ve Simgenin çetesi hariç!

Ve zamanı geldi.Hergün bana "ezik"denilmesinden kurtulmaya çalışıyordum.

O lanet diş tellerimden kurtuldum,sivilce ve lekeler için gerekli kremleri ve ilaçları kullandım.O iğrenç kırılmış saçlarımı başta kestirip,bir iki ton açık renge boyattıktan sonra;kendime güzel bir tarz yaptım.

Aynaya geçtiğimde farkı çok iyi görüyordum!

Mükemmeldim!

Okulun ilk günü herkes şaşkınlıkla beni izliyordu.Zayıflamıştım.Fiziğim harikaydı.Yazın güneşten bronzlaşmış bacaklarım eteğimle birlikte harika gözüküyordu.

Hayranlıkla Burak ve çetesi beni izlerken,diğerleri dedikodumu yapıyordu.

Lise hayatımın daha güzel geçiceğini umuyorum.

Hadi İnşallah!

ARKADAŞLAR BLOG SAYFAMA GÖZ ATMANIZI TAVSİYE EDERİM --- izmiriminkokusu.wordpress.com





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Genç Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin