Sabah gözümü açtığımda aşağıdan sesler geliyordu hemen yataktan kalkıp kapıyı aralığımda ise aşağıda annemle bir adam oturuyordu,kimdi bu adam annemin yanında ne işi vardı? daha fazla düşünmeyip hemen dolabımın yanına gittim siyah mini eteğim beyaz gömleğim ve beyaz converselerimi giyip aynanın karşısına geçtim belime kadar gelen sarı Kıvırcık saçlarımı dağınık topuz yapıp hemen aşağıya indim.
Anneme kim bu adam dercesine bi bakış attım,adam hiç beklemeden "Merhaba ayza ben selim arkan tanıştığıma memnun oldum" dedi ve elini uzattı bende eline bakıp elime uzatmadan yapmacık bir şekilde yüzüne sırıttım ve anneme ters ters baktım babamı trafik kazasında kaybettiğim günden beri annemin yanında hiç bir erkeği görmeye tahammül edemiyorum,annem çok güzel kadındı sarı kısa düz saçları ve beyaz tenliydi babam öldüğünden beri annemin peşini hiç bırakmadılar annemse beni üzmemek için kimseyi umursamazdı ama ilk defa bu gün bizim eve bir adam gelmişti. Selim kişisinin sesiyle irkildim "ben sizi anne kız yalnız bırakim" dedi ve ayağı kalktı "görüşürüz ayza tekrar tanıştığıma memnun oldum " dedi bense hala olayın etkisindeydim adamın yüzüne bile bakmamıştım annemse o adamla kapıda bir şeyler konuşmaya başlamışlardı bense merakıma yenik düşüp kapıya doğru ilerledim "Funda biliyorum şuan senin için çok zor ama ayza'da anlayışla karşılıcaktır Merak etme canım" deyip annemin yanağına bir öpücük kondurmuştu annemde "umarım canım" deyip selim kişisini yollamıştı.
Hemen ağlayarak odama koşup kapımı kitlemiştim odamda gördüğüm herseyi dağıtmıştım oda darmadağın olmuştu annem kapıma gelip "ayza iyi misin kızım neyin var?" Diyordu kapının arkasından bense "senin yüzünü bile görmek istemiyorum "deyip masanın üzerindeki vazoyu kapıya doğru fırlattım.
Annemin ağzından;
Ayza herşeyi öğrenmişti şimdi ben ne yapacaktım nasıl açıklayacaktım durumu ayza asla kabul etmezdi böyle bir şeyi babasının ölümünden sonra beni hiç bir erkekle görmeye tahammülü yoktu, ama selim çok iyi bir adamdı tanısa ayza'da sevecekti, biliyorum babasının yerini tutmayacaktı...