Annemin sesiyle uyandım "ayza hadi kalk kızım gelicekler şimdi","öf tamam anne ya sanki benim misafirlerim" diye mırıldanarak yataktan kalktım,Hemen duşa girdim gerçekten iyi gelmişti,çıktığımda dolabımın karşısına geçip kısa kot şortumu,beyaz gömleğimi ve beyaz spor ayakkabılarımı giyip aynanın karşısına geçtim sarı Kıvırcık saçlarımı toplayıp aşağıya indim.Suna Teyzeler bize kahvaltıya gelmişti "hoşgeldin suna teyze" dedim gülerek "hoşbuldum canım kızım nasılsın?" Dedi ben bu kadını seviyordum yaa çok samimi ve içtendi "iyiyim suna teyzecim " dediğim an kapı çalmıştı "hah aras'da geldi "dedi suna teyze aras onun oğluydu gerçekte hiç görmemiştim ilk defa bu gün görecektim "ben açarım " dedim ve kapıya doğru yöneldim kapıyı açtığımda ise bir an şok yaşadım bu çocuk manken miydi? Uzun boylu esmer sakallı oldukça yakışıklı bir erkek duruyordu karşımda, kekeliyerek "hoş-hoşgeldin" dedim Aras "merhaba" diyerek içeri geçti,bense kapının orda öylece kalakaldım bu çocuk, bu çocuk sanırım ben aşık oldum.
Hep beraber masaya oturduk aras'la biz yan yana oturuyorduk,okadar heyecanlanmıştım ki kahvaltımı bile yapmakta güçlük çekiyordum arasın "ekmeği uzatır mısın " sesiyle irkildim "tabiki" diyerek ekmeği ona uzattım.
Kahvaltımızı bitirmiştik "lavaboyu gösterir misin ayza " dedi aras bende olumlu anlamda kafamı salladı önden giderek lavoboyu gösterdim ve tam aşağıya inecektim ki aras kolumdan tuttu ve beni duvara yasladı kalbim yerinden çıkacak gibi oldu "oyun şimdi başlıyor ayza"
15 yorum ve 15 vote gelmeden yeni bölüm yayınlamayacağım