Hırslı Yazarımız: Glsm501

204 7 5
                                    

Soru 1: Wattpad'i nasıl keşfettin?

Wattpadi bir zamanlar kore grubunda bir kız paylaşmıştı orda keşfetmiştim. Sonra bende deneyip iki yıl önce kore ile ilgili bir hikaye yayımladım. Fakat sonra sildim hesabımı. İki yıl sonra da başka bir hesap açtım.

Soru 2: Fobilerin nelerdir?

En büyük fobim yükseklik korkusu. Kesinlikle başım dönüyor. Bir de eşek şakalarından hoşlanmam.

Soru 3: Trey Günceleri'nin kitap olması için çok uğraşıyorsun. Gerek Facebook sayfalarımda gerek yayın evlerine mesaj atarak. Bunları gördüğüm zaman 'Vay be... Bu kadar azimli kız görmedim...' diyorum. Bu çok iyi bir şey.
Sormak istediğim şu; Bu azmi nasıl elde ediyorsun?

Azmim kurguma olan güvenden geliyor. Bakınca Türkiye'de bilim kurgu alanında kitap yok. Ve benim kurgum kesinlikle bu ön yargıyı kıracak türden. İnsanlar hayal gücünü sevmeli diye düşünüyorum.

Soru 4: Duyar duymaz mutlu olduğum şarkı nedir?

Sanırım When I look at you . Bir Miley Cyrus şarkısı beni her zaman mutlu eder.

Soru 5: Burcun ne?

Başak

Soru 6: Öfkeni nasıl belli edersin? :-)

Sesim titrer, gözlerim kızarır. Çok nadir öfkelenirim. Sakin bir insanım ben !

Soru 7: Sahip olmak isteyeceğin bir arkadaş mısın?

Bilmem . İnsanlar beni sever ama herkesin kendi tercihi.

Soru 8: Kendini 3 kelime ile tanımlar mısın?

Çalışkan , İnançlı , Hırslı

Soru 9( Üst seviye zor soru :D): Çok istedığin bir işin görüşmesine gidiyorsun. Bu mühessesenin en önem verdiği şey dakiklik. Sokağın yan tarafımdaki kanalda boğulmak üzere olan bir köpek görüyorsun? Ne yapardın? Her ikisi için zamam kısıtlı. ( Zalim Yaren :D)

Köpeği kurtarırdım. Vicdan azabı peşimi bırakmazdı yoksa. Evet zor bir soru !

*Bonus uygulama: En yakınındaki kitabı al, sayfa 20'yi aç ve 12. cümleyi buraya yaz:

Bir kez daha adını bilmediği için kendini suçlu hissetti. ( Labirent : Alev Deneyleri )

Wattpad Yazarlarıyla RopörtajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin