Zor Ödev

19 2 4
                                    

Yine zor bir ödev verilmişti. Ama bu sefer öğretmenimin gözünü kara çıkaramam. Bu seferki zor ödev; haftada 5 roman bitirmekti... Bana göre İMKANSIZ ! Şimdi yapmam gereken şey kütüphaneye gidip kitap almaktı ama bu işi yarına bırakıyorum. Uykum var benim ! Ödevlerim olmasa uyurdum.. Kitap ödevini geç, birde yazmalı çizmeli ödevlerde var of ama şu liseyle üniversiteyi bitirsem son. Gerçi iş hayatı falanda var, kuruluş yok.
Ya her neyse yazmalı çizmeli saçma sapan işlerle dolu olan proje ödevimi yapmak için arkadaşımı çağırcam ama kim? Şimdi kız arkadaşımı çağırsam süs püs, sim mim derken ödev berbat olur. Ve ben projemi süslü bişey istemiyorum. Ama erkek çağırsamda sadece tek bir kalem ile çalışır okunmaz yani en iyisi bir kız, birde erkek çağırayım. En fazla kavga ederler bende işin arasından sıyrılırım. Şimdi Ezgi ile Yavuz u arayım.
"Alo Ezgi naber?"
"İyi senden?"
"Bende iyi. Ya proje ödevi varya, ülkelerde tanınmayan (hayalet) manzaraları falan araştırcaz. Gerçi ben biryer buldum ama tanınıyor. Neyse sorun olmaz heralde, gelsene bize birlikte yapalım?"
"Ya ben bir anneme sorayımda ararım seni ayrıca, başka biri gelicekmi?"
"Evet yani kesin değil Yavuz u çağırmayı düşünüyorum sen ne dersin?"
"Benim için sakıncası yok. Hadi ben soruyorum anneme baay"
"Bay"
Şimdi Yavuz u arıyalım.
"....... ....... ......"
Of açmıyor.

Ya bu çocuğun şarjı bitmemiş kapanmamış sadece açmıyor acaba nedenn? Bana küstümü? Yok ya imkansız küsemez o bana, yok ya ben bişi yapmadım ki ona en iyisi evine gideyim.
Of bozuk param yok bozduramam şimdi en iyisi otobüsle gideyim. NERDE ŞU AKPİL!

--------------Otobüste-----------

"Ya teyzecim gözünü seveyim itleme! Anlıyorum, boş yer bulamadın. Ama benimkide can yani şurda boş yer var. Geç oraya otur bi zahmet "

Tabiki bunu teyzenin yüzüne söylemedim. O kadar gaddar değilim.

"Gel teyzem otur buraya"
"Allah razı olsun evladım, sağol."
*düğmeye basar*

---------------Teyze-------------

"Şu zalim gençliğe bak. Mesem bana yer vermiyecekmiş, İNECEKMİŞ... Bide onca dua ettim yazık ya!"

"Ya madem inecektin neden yer vermiş gibi yapıyorsun ya neyse buda bişey"

--------------Hayal-----------

"Ya şimdi ben teyzeye yer vermiş gibi yaptımya :D içim bi şey oldu ya teyzecim sana içimden sesleniyorum seni ümitlendirdiğim için özür dilerim"

*otobüsten iner, zile basar*

*............. ............ açar *

"Neden açmadın?"
"Açtımya"

"Telefonunu diyorum neden açmadın?"

"....... "

"???"

"Açmak istemedim"

"Ne demek açmak istemedim?!"

"Ya annem misin babam mısın ya sanane!"

"Tamam peki öyle olsun"

"Sen neden geldin gir içeri"

"Hayır ben seni rahatsız ettim gidicem ben bırak beni"

*kolunu tutar*

"Hayır gitmiyosun gir içeri otur konuşucaz"

*kapıyı kapatır*

"Bak! Benim telefonu açmama sebebim, herkes senin gibi masum değil tamammı. Sıkıntılarım olabilir canım sıkkın. Ben geçen gün borca girdim ödemeye çalıştım ama yapamadım ailemle tartıştım tamam mı?  Anladın mı?  Kimseye anlatmak istemedim o yüzden açmadım telefonu!"

"Of ya ben çok özür dilerim üstüne geldim çok çok özür dilerim ben sadece proje ödevini birlikte yapmak istemiştim kusura bakma gerçekten"

"Tamam önemli değil madem geldin ben bırakayım seni arabayla gel hadi"

"Tamam"

Ani Giriş : T.H.İ.O.U.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin