MHO:J 32

6.9K 450 82
                                    

Bojogae dolan gözlerini, kafasını gök yüzüne çevirip gidermeye çalıştı. Jungkook henüz gelmemişti. Banklardan birinde oturuyordu. Burada şirket harici kimse göremezdi onları.

Yanında hareketlilik hissettiğinde Jungkook'un geldiğini anlamıştı. Kendini toparlayarak ona döndü. Gözleri dolu ona bakıyordu. Jungkook'ta ona döndüğünde kafasını eğdi.

"J-Jungkook..."

"En başından anlat Bojogae."

"Sana ilk mesaj attığım zamandan başlayacağım. Sana ilk mesaj attığımda cidden çok heyecanlıydım. Ve hayalimdeki herşeyde senin bir yerin vardı. Sana son mesajımı attığımda ağır bir depresyon dönemine girmiş bulunmaktaydım. Tam bir hafta odamdan çıkmadım. Sonrasında ise Gae Song yani ev arkadaşım beni kandırıp odamdan çıkardı. Yani sadece salona geçtik. Big Hit'ın tercüman aradığını duyunca bana söyledi. Benim en büyük hayalim Big Hit'ın tercümanı olmaktı. Hayallerim gerçek olmuştu. Sonrasında seninle çok yakınlaştık ve aramız çok iyi oldu. Sana tekrardan aşık olmuştum. Bir gün hesabımı geri açtığımda bir sürü mesaj vardı. Ve hepsi sendendi. Ben de şirkette filan neden hep telefondasın diye merak ediyordum. Ne ise sana Bojogae olduğumu söylemedim ve yazmana devam etmeni istedim çünkü her zaman senin içini döktüğün biri olmak istemiştim."

Bojogae boğazını temizledi ve devam etti. Arada sırada göz yaşları yanağından süzülüyordu.

"Beni sevdiğini öğrendiğimde öldüm sandım. Hatta bir defasında sana geç cevap vermiştimde tuvalete gittim demiştim ya. O yalandı. Aslında şok geçirdim diyebilirim. Saçma sapan dans ettiğim için arkadaşımdan yani Gae Song'dan yastık yemiştim.. Sana söylemediğim için üzgünüm. Ve seni gerçekten çok seviyorum."

"Yine de bana söylemeliydin. Ben nasıl hissettim biliyor musun?"

"Çok üzgünüm.. Gerçekten... Tamam.. Artık karşına çıkmam, şirketten ayrılırım ve sana hissettiklerimi de kontrol altına alırım.. Her şey için özür dilerim."

Jungkook'un bir şey demeyeceğini anlayınca oturduğu banktan kalktı Bojogae. Göz yaşları sel olmuştu. Bir anda kolundan çekilmesi ile vücudu Jungkook'un vücudu ile birleşmişti. Jungkook bir elini Bojogae'nin beline koymuştu. Aralarında çok az bir mesafe vardı. Jungkook Bojogae'nin dudaklarına bakıyordu. Bojogae'nin gözleri ise Jungkook'un dudakları ve gözleri arasında gidip geliyordu. Jungkook Bojogae'nin göz yaşlarını sildi ve konuşmaya başladı.

"Beni bırakmanı istemiyorum. Ya da buradan gitmeni. Benimle olmanı, sadece benim olmanı istiyorum. Ve de seni seviyorum... Çok seviyorum."

Jungkook aradaki mesafeyi kapadı ve Bojogae'nin dudaklarına kapandı. Çok narin öpüyordu. Nefesleri yetmediği vakit ayrıldıklarında Bojogae kolarını Jungkook'a doladı.

****

Vıyh ksjsjajsnalama

My Heart Owner: Jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin