Sabah 8:30 erkenden kalktim.Çünkü bugün lise den beri birlikte oldugum kankam Beyza ile Güney Kore'ye uçacagız çok fazla heyecanlıyım lise mezuniyetimde bu kadar heyecanlanmadım....
Evet şimdi kahvemi içip saçımı düzleştirmeliyim, ardından da Beyza'yı uyandırmalıyım...
Sanki bir rüyadayım eğer rüya ise kimse uyandırmasın sakın!!!Ortaokulda iken Beyza ile cok buyuk bi kore fanıydık hâlâ öyleyiz ben bi ara kagitlara Kore uçak bileti yapiyordum hayal meyal hatirliyorumda eve gidince yaptigim ucak biletleriyle oyun oynayip o oyuncak biletleri öpuyordum her gece yatmadan once biletlere hep dua ediyordum ve işte büyük gün duâlarım kabul oldu...
Peki oraya uyum sağlayabilecek miydik bu konuda hiç bi fikrim yoktu Evet bazı endişelerim vardı mesela abim benim için fazla endişeleniyordu..Ve kapı çaldı
-Kim o
Tatlı bir sesle benim ben dedi
Kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu yinede kapıyı açtım ve açar açmaz "kanka hazır mısın hadi gidelim dedi Evet o canım kankam Beyza idi... Bavulumu aldım ve evden çıktık annem gözleri dolu bir şekilde "Allah'a emanet olun" dedi annem çok üzülmüştü ben de annemin göz yaşlarına dayanamayıp ağladım.. Babam arabası ile bizi havaalanına bıraktı babam bize öyle sıkı sarıldı ki içinde fırtınalar kopuyordu bunu hissetmiştim...
Ve en sonunda dayanamadı ağlıyarak "gitmeseniz olmaz mı" dedi babama son bir kez sarılıp " seni cok seviyorum" dedim, Beyza'yı fazla bekletmeden kapıdan içeri girdim..Biletimizi kontrol ettiler ucağa bindik koltuklarımızı bulmaya çalışıyorduk,Beyza sevinçli bi ses tonuyla "buldumm" dedi. Koltuklara yerleştik pilot cok tatlı bi ses tonuyla gerekli açıklamaları yaptı. Açıkçası korkuyordum çünkü 18 saat boyunca havada kalmak; aman allahım düşünmek istemiyorum... Uyursam belki korkumu dindirebilirim..
1 saat sonra:
Hava gittikçe kendini bozuyordu evet simdi yağmur başlamıştı kalp atışlarım gittikçe hızlaniyordu.
Beyza "kanka sakin oll bişe olmaz ben yanındayım" dedi. Kendimi daha iyi hissediyordum :) Servis yapıldı doğrusunu söylemek gerekirse ikimizde acıkmıştık birer sandiviç yedikten sonra beyza ile sohbet ettik cam kenarına şimdi beyza geçicekti sıra ondaydı! Aradan yarım saat geçti kankam uyuya kalmıştı bende uyudum sabah kalkınca yep yeni bir hayata başlıyacaktık