-Anya!Nem láttad a fekete farmerom?-faggadtam anyut hiszen semmit nem találtam az útra.
-Hát én azt honnan tudjam a te cuccod te pakoltad el valahova.-válaszolta.
Tudtam hogy hol van természetesen a húgomnál Lily-nél mindig ellopja a cuccaimat de ebből most lett elég.Beszaladtam a szobába kinyitottam ruhásszekrényét és kikaptam belőle ami az enyém volt.Egy köszönöm-et formáltam az ajkaimmal és becsaptam magam után az ajtót.
Bepakoltam mindent a bőröndbe és elindultam az iskola felé. Jah azt eddig nem is tudtam,de szerencsémre apu felvilágosított, hogy külön családokhoz fogunk menni én valami Hood családhoz fogok költözni erre a két hétre.
Lassan az iskola kapujához érkeztem. A bőröndömet a buszba helyeztem.Hamarosan elérkezett a névsorolvasás és mindenkinek egy jelent kellett mondania.Szerencsére mindenki ott volt időbe így nem kellett várni.Lassan beindult a motor és elindultunk az autópályán.Bedugtam a fülhallgatómat a telefonomba és bekapcsoltam az egyik kedvenc dalom.Elégé hamar eltelt az utazás,én viszont nagyon untam az utat és alig vártam hogy leszálljak és találkozzak Calum Hoddal és a szüleivel.Meg amúgy is már elnyomta a seggem az ülés Lol.
-Megérkeztünk -kiabált Viktor.
Kikaptam a bőröndöm majd ellenőriztem hogy semmit nem hagytam a buszban.Összeszedtem a chipses zacsim amit otthagytam és elkezdtem keresni Hoodékat.
-Szia ,te vagy Evelyn Parker?-kérdezte meg tőlem egy magas barna hajú srác.
-Hello ,igen én lennék és akkor gondolom te vagy Calum -válaszoltam és teljesen elvesztem gyönyörű barna szemeibe.
-Ők itt a szüleim ,szerintem add ide a cuccod és kövess minket.
Követtem őket,majd beültem a kocsijukba és elindultunk a házuk felé.Kicsit kínos volt az oda felé út szinte senki nem szólalt meg.
-Hát ez lenne a mi házunk!Az emeleten találod a szobádat Calum szobájával szembe található. Calum kérlek vezesd körbe a hölgyet.-kérte meg Cal-t az apukája.
-Rendben hát akkor kövess.Felkaptam a bőröndöm és felcipeltem a lépcsőn.
-Ez lenne a te szobád az enyém pedig itt lesz ha bármit szeretnél majd szólj addig is szia én elmentem kosáredzésre.-köszönt majd távozott a ,,szobámból".
YOU ARE READING
White Demon / Calum Hood Fanfiction
FanfictionEvelyn az a ,,szerencsés'' diák aki két hétig egy cserediák programban vehet részt.Erre a 14 napra a Hood családhoz költözik és megismerkedik eléggé sok hellyel.Vagy várj, mégsem. Vajon sok izgalmas kalandban vesz részt főszereplőnk vagy úgy fog vis...