asker gencin hikayesi

165 0 0
                                    

47 gün sonra geri gelir ve 47 gün boyunca hiç konuşmadigi sevgilisinin yanına ucarcasina gider çok özlemişti çünkü ve bunlar sarılır aradan daha 10 dakika geçmeden kızın telefonuna gelen bir mesaj gencin dikkatini çeker genç sorar aşkım mesaj geldi kız derki boşver aşkım kız arkadaşım genç umursamadi ve kıza anlatmaya başladı kızı nekadar çok özledigini birden yine mesaj gelir kıza ve genç bu sefer kızın telefonunu alır eline ve gelen mesajı okur mesajda aşkım neden cevap vermiyosun sesini çok özledim diye yazar genç bu mesajı okuduktan sonra orda yıgılıp kalır kız genci sakinleştirmeye çalışırken genç o sırada askere gitmeden önce birbirlerine verdiği sözü hatırlar ve döner kıza derki bana söz vermiştin noldu verdiğin söze der kız susar bişey diyemez genç orda gitmek ister kız gence izin vermez dur gitme der genç kızı dinlemez ve yüreği parcalanırcasına gider bir kaç adım attıktan sonra döner arkasına bakar ve sevdiği kız yerde yatıyo genç hemen koşarak geri döner sevdiğine ve sevdiğini kaldırır ve sarılır tamam der gitmiyorum genç onu herşeye rağmen seviyodu çünkü canından parça olmuştu sevdiği ve 10 gün sonra Genc usta birliğine gider gitmeden önce sevdiğini uyarır ben gidiyorum sakin birdaha öyle hatalar yapma kız tamm der yine söz verir genç gider giderken yüreği kanıyordu içinde sevdiğini kaybetmek korkusu vardı genç usta birliğine gider yerleşir bir kaç ay telefonla konuşurlar genç artık sevdiğine tam guvenmişti ve günlerden bir gün 3-5 nobetine giderken sevdiği kızı arar genç aradigina pişman olmuştu çünkü aradığı kişi bir başkasıyla konuşuyordu genç 20 kere üst üste arar kız hala başka bir kişiyle konuşur genç o gün sabaha kadar uyumadı gözünde yaş değilde sanki kan akıyordu genç sabah arar kız telefon açar genç ömrüm dediği kıza derki sen saat gece 3 te kimle konuşuyordun kız susar ve telefonu kapatır genç orda düşüp bayılır ve arkadaşları hastaneye kaldırır genç iyileşir hastaneden çıkar genç yine sevdiği kızı arar ve yine sevdiği kız bir başkasıyla konuşur genç hiç durmadan arar kız açmakta ısrar ediyormuş ve genç gider komutanina durumu anlatır genç izin gitmek ister komutanı izin vermedi çünkü komutanı genci gonderseydi genç başını belaya koyucakti komutan gence demiş al benim telefonundan ara belki açar genç aramış ve en sonunda kız açar genç sevdiğine sorar bana karşı dürüst ol ve sana soracağım soruda adam gibi cevap ver genç sevdiği kıza der hayatına benden başkasımı girdi sevdiği kız cevap verir evet der hayatımda başka biri var artık sen yoksun benim için sen askersin askerden sağ salim geleceğin bile belli değil beni arama sorma dedi ve telefonu kapmış gencin suratına genç birden yere düşer ve hastaneye kaldırmış komutanı doktorlar gence ne yaptıysa gözlerini acamamış 5 gün boyunca genç hiç kıbırdamadan yatmış hastanede ve doktorlar umiti keser gençten gider komutanına derki genci kaybettik komutanı gelir gencin başına ve konuşmaya başlar komutan odadan çıkar ve kızı arar kıza der ki seni seven genç öldü kız telefonu kapatır komutan doktorun yanına gider derki sonkez bi baksanız doktorlar son kez gence elektirik verir ve genç en sonunda gözlerini acar komutan sevinir aradan bir kaç gün geçer genç taburcu olur ve komutan gelir genci hastahaneden alır birliğe giderler genç hala sevdiği kızı düşünür komutanından telefonunu ister ve kızı arar aradığınız numara kullanilmamaktadir der kız numarasını değiştirmiş genç komutanına yalvarir beni izine gönderin diye komutanı dayanamaz ve genci gönderir genç izne gider ve sevdiği kızı bulur ve takip eder ama takip ettiği için de çok pişman olur çünkü sevdiği kız gencin en yakın arkadaşıyla sarma dolaş geziyorlardı genç bunu görünce iyice bitkin düşer ve genç birliğine askere tekrar döner genç bu kızı hala deli gibi seviyordu o yoktu ama hep onun hayaliyle yaşadı günlerden bir gün askerde operasyona katılır ve genç o çatışmada vurulur hayatını kaybeder ve böylece genç sevdiği kıza verdiği sözü yerine getirir ( bizi ölüm ayırır )

asker  gencin  aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin