HUDBA

24 2 1
                                    

Ahoj jsem tu s prvním tématem   které bych s vámi ráda probrala.  Myslím si že každý z nás měl nebo má nějakou písničku oblíbenou a asi každý z nás hudbu poslouchá.

Do komentářů mi napište jaké zpěváky,  zpěvačky nebo kapely posloucháte a proč.  Já pak udělám z vašich komentářů speciální díl kde je zveřejním a připojím vlastní názor.

Další věc jsou žánry. 
Jaký máte na ně názor?  Máte nějaký určitý nebo posloucháte od všeho něco? 
Můj názor na žánry je takový že,  každý z nás má svůj mozek a svůj hudební styl.  Někdo má rád hip hop,  někdo metal,  někdo klasiku, někdo Rock. Ale stejně má většina lidí rádo písničku i z jiného žánru než klasicky poslouchá.
Takže ok žánry tady jsou a možná je dobré rozdělovat písně do žánrů.
Ale proč se začíná objevovat to že se rozdělují lidi podle toho co poslouchají? 
Čím dál tím slýcháme od našich známých on/ona poslouchají to nebo ono a já to neposlouchám takže se s nimi nebudu bavit.  Sakra lidi proč?  To je pro vás opravdu tak podstatné to co ostatní poslouchají?
Nebo odsuzování zpěváků.  Někdo například poslouchá 5SOS a někdo BVB ano jedno je pop a druhé Rock ale znamená to snad že se ti lidi nebudou bavit?  Nebo dokonce odsuzování těch lidí za něco co se vám nelíbí?  I tak si s tím člověkem jste většinou schopni najít společné témata a vůbec není podstatné co posloucháte.
A to samé i na wattpadu,
Já třeba 1D a 5SOS neposlouchám,  naopak poslouchám např.  Nightwish ale i tak si ráda přečtu příběh o 1D nebo 5SOS. 
Prostě si myslím že náš výběr lidí s kterými se chceme bavit by neměl být jenom o tom co kdo poslouchá. 
Schválně mi do komentářů pošlete svůj názor. 

A co je pro vás vlastně hudba?  Je to jenom něco co posloucháte na zahnání nudy nebo je pro vás hudba opravdu důležitá? 
Řešíte u ní text?  Umí vás hudba uklidnit?  Nebo naopak roztancovat? 

Já si svůj život bez hudby neumím představit.  Každý den mám puštěnou hudbu a miluji mixování různých stylů.  Hudba mi pomáhá k přežití těžkých situací.  Ráda tančím a zpívám spolu s písničkami ale jsem schopná i jen tak sedět a poslouchat. 
Hodně písní je pro mě emotivních.

Tady dám seznam pro mě momentálně nejdůležitějších songů.
Adele - Skyffal
Scorpions -Send mi Angel
Nightwish - The Islander
Ben Cristovao - Most
Bryan Adams - Here i am
Christina Perry - Jar of hearts
Say Something

Take me to church - Hozier 

Je jich určitě víc ale teď mě žádná další nenapadá. 

A nakonec tady chci zveřejnit pár textů písniček co mají podle mě nějaký hlubší význam .

"If I would tell you                                                              

I think you wouldn't understand it
so I wait,I wait
until this day comes
when you will understand me"        

 Kdybych ti řekl

co pro mě znamenáš
Myslím,že bys to nepochopila
A tak čekám,čekám
až přijdou ty dny
kdy mě pochopíš  "  ( I can't help myself )

  Starý muž od břehu
Na sklonku dne
Upřeně hledí na horizont
S mořskými větry ve tváři
Ostrov zmítaný bouří
Roční období pořád ta stejná
Kotviště nenatřené
A loď beze jména  

  An old man by a seashore
At the end of day
Gazes the horizon
With seawinds in his face
Tempest-tossed island
Seasons all the same
Anchorage unpainted
And a ship without a name ( The Islander )   

  Sbohem lásko.
Sbohem příteli.
Byla jsi jediná.
Byla jsi pro mě jediná. 

  Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me. ( Goodbye my lover )

Doufám že se zapojíte do příběhu , protože jenom pak to bude mít smysl .

Hrozně moc děkuji Bozda-M za zveřejnění příběhu :)



Only YOU Can !Kde žijí příběhy. Začni objevovat