Bölüm 2

138 10 4
                                    


"Pansy kanka nabıyon lan sürtüq." diye bağırdım.

"Snne be ouf!1 Yalnız kızaam çok güzel bi şey oldu!1"

"Noldu bebeyim."

"Ron varyaa Ginnyle öpüşmüş ayol de kardeşler yha!" Ağzımı açtım.

"Heri bunu biliyomu Pansy!"

"Hyr cnm bilmiyo onu kendime ayarlıcam tmmı?"

"Ouf çok malsın kızam sen! Geçen de Dracoya yavşıyodun ouf mal yha. Draco sana bakmaz kızım. Uzak dur ondan tamammı?!"

Pansy bilmişcesine baktı bana. Bakışlarında hayır yok bu kızın. "Dracoyla uzun zamandan beri çıkıyoruz canım. Hatta öpüştük bile tammı!"

Gözlerim doldu. O sarı bebe benim amına koyım.

"O bebelak benim Pansy. Uzak dur ondan." Arkadan Draco sarı saçlarını savuşturarak geldi. Pansy'nin yanına geçip.

"Naber bebişim" dedi. Pansy'e bebişim dedi. İnanamıyorum. Ağlıcam sanırım.

Gözlerim doldu. Tam ağlıcaktımki Draco Pansy'i bırakıp beni öptü ve dediki.

"Sen benim aşkilobumsun aşkilop!" Gülümsedim. Onu öptüm ve dedimki, "Mahmutla halay çekmeye gitcem ben by" Draco kaşlarını çattı "Mahmut kim lan kıvırcık orospu" Bufün ağlamaktan şişmiş gözlerim tekrar ağlamaya başladı. Bana orospu dedi. Bana bana gırencırına.

"Git burdan Draco." dedim cebimden yeşil elmayı çıkartırken. Draconun yüzündeki gülümse yeşil elmayı görünce söndü.

"Sen.." dedi Draco elmaya bakarak. "Sanırım sana aşık oldum." diye devam etti. Gözünü yeşil elmadan ayırmayan Draco elmayı hızla kaptı ve dudaklarını elmayla birleştirdi.

Pansy uzaktan Drapple çiftini izlerken konuştu. "Vay amına koyım. İşte true love."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hermione GirencırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin