(Sorry voor deze video, want VEVO werkt niet op Wattpad ;-;)
" Louis, waar zijn de wortelen!" riep Alyssa van de bank, terwijl ze T.V keek. Harry gluurde over de deur van de keuken. " Oh bedoel je die? Oh, ja die zijn op." Harry draaide zich weer om en ging verder koken in de keuken. " Ze zijn wat!" Louis die net de trap afliep keek naar Alyssa toen hij hoorde dat ze dezelfde zin zij. "Jij...," zeiden ze, terwijl ze naar elkaar keken met wraak in hun ogen. "Nou jij gaat nieuwe kopen! Het is trouwens jou schuld dat ze op zijn!" Wees Alyssa naar Louis. " Ik at ze niet op, dat deed jij!"
En zo gingen ze even verder. Na een tijdje had Harry er genoeg van en zei: " Jongens nou is het genoeg, pak wat geld en wegwezen. Jullie wouden toch wortelen koop ze dan maar!" Harry moederde ze. " Ja, maar waarom kan Louis dat niet doen!?" Alyssa zeurde. " Of Niall!?" vulde Liam aan." Nou je hebt pech, want ze zijn weg om te zoeken naar werk! Jullie zitten hier gewoon te luieren en willen wortels? Werk er zelf voor, want wij hebben geen geld door jullie hebberigheid!" Harry was nog nooit zo razend op hun geweest.
Liam en Alyssa keken allebei naar de grond beneden hun. Harry liep boos weer de keuken in en legde de pannen in een harde manier in de vaat zodat er overal gerinkel was. " Ik heb nog wat geld...," zei Alyssa zachtjes tegen Liam. " Ik kan er ook wat bij doen..." Liam en Alyssa keken elkaar aan.
*~*
Stilletjes liepen Liam en Alyssa naast elkaar door de straten en luisterde naar het geluid om hun heen. " Harry doet soms echt alsof hij de moeder in huis is," klaagde Alyssa tegen haarzelf. " Is ook een beetje waar." Alyssa wist weer dat ze niet alleen was.
Ze kwamen aan in een supermarkt waar niet veel mensen heen gingen, maar de kwaliteit was goed en ook nog goedkoop. Ze konden gemakkelijk 10 grote zakken wortelen kopen met hun geld gecombineerd. " Waar is de groente afdeling in hemelsnaam, ik dacht dat de groente en fruit afdeling altijd in het begin van een supermarkt was!"
" Is ook zo," Alyssa keek Liam aan " maar in deze niet." "Ja dat weet ik ook wel!" Alyssa stootte Liam met haar elleboog. "Wat!" Alyssa liep geïrriteerd verder met Liam die op probeerde te houden met haar.
Uiteindelijk vonden ze de wortelen en kochten ze het.
Einde
sorry had geen motivatie :P
oh larry had smut
HIER IK HEB HET GEDAAN
DONE