Claire
-Sincer nu trebue. Am 16 ani, ma descurc. A spus Claire
-Sigur? Caci pot să te duc cu masina.
-Mam!nu e nevoe, pot merge si pe jos, nu e departe.
Mama sa a sarutato pe crestetul capului si apoi i-a deschis usa.
-Să ai o zi buna! si nu intirzia la scoala! i-a urat ea.
Claire a iesit din casa, ducindusi ghiozdanul pe umeri spre a treia zi de scoala din acest semestru.
A auzit un hamait si s-a intorc pentru asi vedea ciinele alergind dupa ea pe alee.
Ciinele ei e un haschi, cu ochi albastri stralucitori dar nu asa de stralucitori ca ai ei.
-Malibu! Nu poti veni cu mine la scoala! la mingiiat ea.
Catelul a latrat si a inceput sa faca cercuri in jurul ei.
-Iti promit ca ma intorc de la scoala si te voi plimba prin parc. Clair a zimbit si si-a luat ciinele in brate si la dus inapoi la usa.
-Ai uitat ceva? a intrebato mama sa.
-Nu, lam adus pe Malibu inapoi. A spus ea si la pus jos, inchizind usa si plecind spre scoala.
Shawn
-Pamintul catre Shawn! întîrzii la scoala! la trezit tatal sau din ginduri.
-Oh!Da ok! ne vedem diseara. A sus repede Shawn , si-a sarutat mama si a alergat rapid iesirea din casa.
Alerga ca psihopat pe strada , oamenii din masini uitinduse la el ca la un olimpist nebun.
Era a treia zi de scoala iar el nu dorea să intîrzie.
Scoala lui se afla la aproximatic 3 strazi distanta, ceia cei permitea un somn mai lung citeodata.
Claire
Putea vedea cladirea scolii in intregime. Trecind de parcare si fiind gata să paseasca pe usa centrala. A auzit clopotelul dar nui prea pasa.
Shawn
Era in fata scolii si fugea spre usă.
A incercat să intre atit de repede ca nici nu observase o fata ce se afla la intrare. A palito instantaneu.
ClaireCineva sau ceva se izbit de ea cu putere.
A reusit să fixeze un baiat brunet in fata ei, holbinduse.-Imi pare rau! a spus el rapid
-Nui nimic, data viitoare voi fi mai atenta si voi intra pe geam. Aceasta a spus sarcastic.
ShawnEl a ris, i se parea amuzanta fata. Dar nu o mai bagase apoi in seama si doar ii spusese
-Intirzii.
Si a fugit pe hol, indepartinduse de fata cu ochi albastri.Claire
Baiatu ii spuse ca intirzie si o luase la sanatoasa pe holuri. Ea a chicotit. Ce nebun neindeminatic, se gindi ea.
Apoi a inaintat spre cabinetul de informatica.
Shawn
A ajuns val virtej in clasa de biologie. Asezinduse in ultimele banci intre ceilalti colegi.Claire
De data asta i-a mers bine. Una din prietenele lui Claire i-a ocupat un loc in spatele clasei linga fereastra.
-Mersi. Îi soptise Briannei.
-Nui pentru ce. Ea soptit Brianna inapoi.
Shawn
Orele au trecut, ca deobicei, greu...
Ajunsese acasa deja de vreo 30 de minute. Facuse un dus si se schimbase.
Dorea să asculte muzica, sau sa cinte la chitara sa. Dar nu putea nici macar să isi auda gindurile.Vecinii faceau reparatie, si era cu totul groaznic.
Îsi insfacase chitara si o luase direct spre parc.
ClaireDupa ce se schimbase si isi facuse rutina de dupa scoala isi luase albumul,creioasenele, si pe Malibu, in parc.
Acolo ea se simtea bine.
Frunzele cădeau usor din copaci, si era atit de bine si colorat.
Perfect pentru un desen.
Shawn
Perfect pentru un cintec la chitara.
Se asezase nu departe de un havuz.
Cu chitara in miini, urmarind cum frunzele cadeau.Nu stia ce să cinte, dorea ceva nou. Un cintec nou, dar avea nevoe de inspiratie.
ClaireÎi era greu să deseneze ceva, afara era frumos dar nu avea indeajunsa inspiratie.
Claire facuse citeva cercuri in jurul havuzului cu Malibu si apoi pleca sa se aseze pe vreo banca libera nu departe de havuz.
Ardea de nerabdare să deseneze.
Shawn
Privea in jur, cautindusi inspiratia.
O vazuse pe ea. Pe fata de care se izbi inainte de lectii.
Claire
Facu contact vizual instantaneu cu baiatul ce se izbi de ea azi.
A privito citeva clipe iar apoi a inceput să fredoneze ceva la chitara.
Se afla destul de aproape de el ca să auda melodia fara versuri.
ShawnA inspectato pentru citeva clipe pe fata iar apoi ca sa nu para ciudat a inceput sa cinte ceva la chitara.
Era o melodie ce o scrisese mai demult. O melodie fara versuri.
Claire
Ea ascultase un timp melodia. Apoi se sculase de pe scaun.
Il luase pe Malibu si desenul care la conceput in timp ce asculta melodia.
Melodia a inspirato, sau poate acel baiat neindeminatic.
Shawn
Se facuse mai frig. Si obosise sa cinte aceiasi melodie fara versuri.
A vazuto pe fata luindusi ciinele si un album sa ceva de genul si plecind.
Shawn s-a sculat si el de pe banca si a privito citeva secunde cum pleca.
Ea sa intors si la vazut holbinduse din nou. Se putea vedea clar de la acea distanta ca rosise. Dar fara ca sa se intoarca cu totul spre el, plecase.
Claire
Cine e el?
Shawn
Cine e ea?
CITEȘTI
Clair&Shawn
RomanceAdolescenti simpli. Plini de creatie. Ambii nevind inspiratie pentru crearea lucrurilor pe cale le doreau. Muzica si Desen Cautau inspiratie in ori si ce si nu se gindise niciodata ca o vor gasi in persoane. ...