Gözlerdeki Korku

59 14 5
                                    

LUPTROPi... Acı verici dönüşüm veya Geri Dönüşüm'ün en acı verici yanı geçmişti ellerim tıpkı bir insanınki gibi herşeyi tutabiliyordu herşeyi kendi istediğim gibi kullanabiliyordum Araba bile sürebilirdim belki..

Luptropi bitmişti. O kırılmış duvardan dışarı doğru baktım ve içim geçti.. Uyumuştum. - Uyandığımda o evdeki uyuyan Kız yanı başımda Korkmuşcasına bana bakıyordu.

Bende hemen ayağa kalktım ''Özür Dilerim..'' dedim.

Kız Gözlerimin içine bakıyordu (Sanırım gözlerimi beğenmişti). Dalmıştık birbirimize Gözlerimizin içine bakarken nutkumuz tutulmuştu konuşamıyorduk ve tekrardan ''Özür Dilerim'' diyip... Duvardan dışarı atladım.

Kırık duvardan dışarı çıktığımda safak çökmüştü bile. İçimdeki ses yeniden başlamıştı konuşmaya. Arkama dönmemi söylüyordu. Bu sefer dinlemedim içimdeki sesi ve düz bir dağ yolundan inmeye başladım.

İndiğim yolun ilerisinde bir kasaba göze çarpıyordu bende tabi başka insanlarla tanışma merakıyla kasabaya doğru yola koyuldum. Kasabanın yakınlarından geçerken yol düzelmişti ve dağın etkisi geçmişti. Kasabada 8 - 10 ev vardı *hemen hemen. Ben daha kasabaya girmemiştim ki yanda Tarladaki çiftçileri gördüm , Onlarda beni görmüştü ki sessiz ve hareketsizcene gözlerimin içine bakakalmıştılar.

Ve bir an duraksadım aklıma evini darmadağın ettiğim kız gelmişti oda bana nedenini bilmediğim bir şekilde korkulu gözlerle bakmıştı.

Neden sadece GÖZLER'den Uzak yalnızlığa hapsetmiştim ki kendimi ve şimdi İnsanların karşısındaydım ama -- Nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı yine YALNIZDIM...

Korku Dolu Gözlerle .... Yalnızlığa Doğru Yürüyorum ...

-*-*-*- Multimedya'ya göz atmayı unutmayın.. -*-*-*-


ILuptaron; GriffonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin