Cererea

17 0 0
                                    

Imj aduce 3 pungi imense cu jucarie exxtra si imi da doar una , o desfac mananc ce mananc iar pe la jumatate pungi gasesc un inel frumos cu o pierricica stralucitoare.In acel moment el se pu e in ghenunci si imi pune cea mai frumoasa intrebare posibila.
-Vrei sa fii sotia mea ?
-Cu acte ?
-Normal!
-Da normal ca vreau.Te iubesc ( apoi ma sarut urcanduse peste mi e pervers.a fost un sarut lunnnng)
Dupa asta am gatit niste clatite cu banane si ciocolata .Edy le adora!Dupa ce am mancat ma ia de sani si imi sopteste "Vino sus"
Cand ajung sus cineva ma pune la perete si imi da bluza jos.Era Edy , normal!
-In noaptea asta vei fi a mea si iti voi lua ce ai tu mai de pret.
Isi da pantaloni jos , eu fiind doar in lenjerie intima.
-Iubire,stiu ca iti doresti , dar nu sunt pregarita!Te rog lasama sa ma duc sa ma plimb si cand voi reveni vom incerca
-Bine.Ai grija de tine,!
Cobor jos dar cineva imi baga degetele in gura .Eu incep sa ma zbat dar acea persoana ma duce intr-o duba neagra .Eu urlu si ma zbat si acea persoana imi da cu o bata in cap si lesin.
Ma trezesc in masina .Acei oameni discuta cu un politist si incep sa tip.Politistul vine si ma gaseste in portbagaj.Din masina de politie iese fericit edy care ma ia in brate si ma saruta.
Din cate am aflat oameni aia erau pusi de cineva careia i se zice -A sa ma duca undeva in Moldova pentru a ma tortura.
-Iubit.o crede.ma ca am asteptat sa vii o ora iar apoi am iesit dupa tine si ti.am gasit pantoful.Mi.am dat seama de pericol si sunat la politie.TE IUBESC !
-Si eu te iubesc
Ma ia in brate ca pe o mireasa si ma urca in masina .
Doua zile mai tarziu , am mers sa imi caut rochie de mireasa.
Scuzati greserile e scrisa la 3 noaptea

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Inger PerversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum