Reantalnirea cu prietenele!"

57 3 0
                                    

Era dimineata ,scoala se termina de aproximativ o saptamana,ma scol din pat ma schimb ,ma spal pe fata si ma duc la bucatarie ,acolo imi fac un bol de cereale cu lapte,imediat dupa ce mananc imi suna telefonul.
Era Tamari .
-Alo ,buna Hinata
-buna
Ce m ai faci cum a fost terminarea scoli?(tamari)
-plictisitor (eu)
Tu ce faci?(eu)
Bine,imi fac bagajele+(temari)
Bagajele ............pentru ce?(eu)
Am uitat sa mentionez azi vin la tara la bunici mei(tamari )
Ce ......ce mult ma bucur (eu)
Ok pa Tamari ne vedem(eu)
Ok pa(tamari)
Imediat ce inchid caut in agenda nr lui Ino
Alo ,buna Ino(eu )
-Buna ...,Hinata ,sa intamplat ceva?(ino)
Nu decat ca m ai devreme am vorbit cu Temari......(eu)
Lasando pe Ino in curiozitate
Ce ,ce?(ino)
Temari a zis ca azi vine la tara (eu)
Ce...?ce ma bucur ca vom putea petrece timpul ca inainte noi 4 ca prietenele(ino)
Da si eu,o poti suna tu pe ten ten s ai spui despre Temari ?(eu)
Da cum sa nu(ino)
Ok pa (eu)
Pa(ino)
Dupa ce inchid telefonul ,ma duc in camera mea ,nu aveam ce face asa ca am luat o carte ,ma pun in pat si m a uit la coperta ei ,dupa m i. Am dat seama ca era de la Tamari de vara trecuta se numea Tara Duncan,imediat ce am vazut am inceput sa o citesc nu putram sa o mai las era foarte interesanta despre sortitori(vrajitori) si magie ,dupa 3 ore de citit imi suna tel ,era Tamari cred ca vrea sa mi zica ca a ajuns
Alo (eu )
Hinata eu m ai am i jumatate de ora si ajung daca vrei poti veni tu la gara sa ma ei ?(temari)
Da(eu )
Ok pa(temari)
Pa(eu)
Inchid si ma pregatesc sa plec la gara ,ies pe usa dar ma intorc deoarece m am plictisit ca tel sa mi sune intruna
Ajung in gara !nu vad pe nimenea nici urma de Tamari !
Merg m ai departe si o vad pe Tamari ii fac cu mana dar nu m a vede din cauza ca este un baiat in fata ei ,.....ma duc cupa un stalp si spionez ......nu se vede prea bine ........
-ce Sasuke (am vb cu voce tare)deci Tamari si Sasuke au secrete?cred.....nustiu ce sa m ai zic o lacrima imi curge pe obrazul palid ,si plin de amaraciune.
Oare sa ma duc ? Trebuie sa aflu .hai hinata trebuie curaj......da o sa ma duc imi sterg lacrimile si ma duc fara sa arat niciun fel de suferinta.
-Buna ,Hinata (Temari )
Buna (temari)
Dc nu mi ati spus despre relatia voastra(eu)
Ce?......(sasuke,temari)
Ai inteles gresit(tamari)
Dar va ti imbratisat si pupat.........(eu )
Nu.. Se intampla nimic suntem doar niste prieteni (sasuke)
Deci m am inselat tot eu am picat ca o proasta ....offff ........viata cruda
-i m m m pa pa rrr ee raaa uu(eu)
-nu este nimic (sasuke si tamari)
Dupa toti ne am indreptat spre casa lui Tamari ,dupa 10min am ajuns ,am m ai stat putin ,si am plecat .
Cand am ajuns am deschis tel aveam 25 de mesaje si 35 de apeluri .de la ino si ten ten mesajele incep cu unde esti si daca a venit tamari?
Le dau sms inapoi si le spun-da a venit am fost la ia ducetiva si voi ne intalnim diseara in statie sa ne plimbam *pa ,dupa inchid nu am ce face ;iau din nou cartea,citesc doua randuri si m a plictisesc ,nu am starea potrivita pt citit ma gandesc la ce sa intamplat intre sasuke si Tamari oare e adevarat s au este doar o iluzie? M -am pus cu capul pe perna si adorm .
Era ora 5 ma scol ,ma schimb si plec in statie ,am uitat sa mentionez acolo este locul de intalnire al nostru ,plec de acasa ,......cand ajung fetele au fost uimite cand m au vazut credeau ca nu o sa m ai vin la cum le am raspuns in mesaj.......
-buna.(ten ten)
-buna(tamari ,si ino)
-buna (eu)
Toate am stat pe ganduri ce sa facem si unde sa mergem
-eu am zis
-m ai bine sa ramanem aici si intram pe Facebook si ne facem selfie(poze) ca tot este wi -fi aici asa ca nu il m ai consumam pe al nostru
-ok(ino)
Ok(ten si tamari)
Am stat 2 ore in statie dupa care eu am plecat pt eram plictisita ,........dupa fetele numai stiu ce ai facut......

o dragoste interzisa!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum