6.Bölüm- Mila ?-(Part-1)

555 30 7
                                    

Multimedia-Mila

Biz onlara bakarken Mila gülümsedi ve Malia'ya doğru yürumeye başladı. Malia'da yürüdü ve tam ortada kesiştiler. Sadece bir kaç adım ilerimizde oldukları için onları çok net görebiliyorduk.

" Burada ne yapıyorsun?" Diye sordu Malia daha fazla yaklaşmadan.

" Senin burada olduğunu duydum. Ve dedim ki ; neden Malia'nın yanına uğrayıp hayatını mahfetmiyorum."

Hepimiz kavga çıkmasını beklerken Malia ve Mila kahkaha atmaya başladı ve sarıldılar.

" Seni özlemişim Malia."

"Bende seni Mila.."

*****

" Siz ikiniz arkadaş mısınız şimdi ?" Diye sordu Scott.

" Evet . Niye bu kadar şaşırdınız ki ?" Dedi Malia.

" Bilmem. Bize Mila'dan bahsetmemiştin." Bu sefer ben araya girdim.

" Sormadınız ki ." Dedi ve güldü.

"Her neyse. Malia ? Gelir misin? " Ayağa kalktım ve onun yanıma gelmesini bekledim. Kenara geçtiğimizde konuştuk.

" Mila'ya Scott'ları söyleyemezsin. Bunu biliyorsun değil mi ?"

" Evet, biliyorum.Neden bunu söyledin ki ?"

'Ben sadece- Onun yakın arkadaşın olduğu belli. Ve bilirsin kızlar en yakın arkadaşlarıyla her şeyi konuşurlar ve-" sözümü bitirmeden.

"Tamam. " dedi ve gulumseyerek tekrar masaya geçti.Bende onu takip ettim.

" Sana bir surprizim var. " dedi Mila , Malia'ya bakarken.

" Ne sürpriziymiş o?"

"Artık buralardayım ve okula yazıldım. Ve bil bakalım kim en yakın arkadaşı ile aynı okulda? "

***
Mila ve Malia ile görüşmemizin üstünden bir kaç saat geçmişti. Ve ben evdeydim.

Fotoğrafa  bakmaya devam ederken ne atlıyor olabileceğimizi düşündüm. Bu fotoğraf kimin fotoğrafı olabilirdi ki ?

Saçlarını göremiyordum çunku buyuk bir şapka takmıştı.Bunun cinayetle bir alakası olduğunu biliyordum. Çünkü gizlice cesetlere bakmaya gittiğimizde bir şey fatketmiştim.

●●●Cesetlere Bakarken●●●

"Stiles, hadi gidelim." Dedi Scott bir kez daha. Onu dinlemedim ve cesete bakmaya devam ettim. Kopuk olan kafayı incelerken kusmak istedim ama kendimi tuttum.

Ama tam o anda bir şey fark ettim. Ölen kızın boynunda bir isaret vardı. Nota şeklindeydi.

" Stiles hadi!"

Yine onu dinlemedim ve diğer cesede baktım. Aynı yerde yine bir nota isareti vardı.

" Scott,  buraya gel." Diye fısıldadım. Yavaşça yanıma geldi ve gösterdiğim yerlere baktı.

" Katilimiz müziği seviyor galiba.." diye mırıldandı ."

*****Şimdiki zaman*****

Fotoğrafla alakası vardı. Çünkü fotoğraftaki yüzü görünmeyen kızında boynunda bir nota vardı.  Tekrar bakmaya devam ettim ama bunun kim olabileceğini anlayamıyordum.

" Boynunda nota olan biri. Boynunda.Nota.Olan.Biri." Ayağa kalkıp bu cümleyi düşünerek odamda dolanmaya başladım.

"Kim olabilir?" Dedim tekrar kendi kendime . Ama biraz fazla sesli söylemiş olabileceğim sonradan aklıma geldi.

" Stiles, senin acil bir kız arkadaşa ihtiyacın var."

"Git buradan, baba."

******

Lydia'nın Ağzından:

Daha hızlı koştum ve ormanın çıkışına yöneldim. Hızımı arttırmıştım ama çıkışa ne kadar olduğunu bilmiyordum.

Bir an durup arkama baktım. Kimse yoktu. Buda demek oluyordu ki onu atlatmıştım .

Neler olduğunu tekrar aklıma getirdim ve olanlardan diğerlerinin de haberi olması gerektiğibi düşündüm.

Saat gecenin 3'üydü.Ve neden bilmiyorum ama birden uyanmıştım.Kendime geldiğimde ormandaydım ve hemen önümde bir ceset vardı. Cesedi görür görmez çığlık atmıştım. Ama bu tam olarak bir çığlık değildi. 

Sonra koşmaya başlamıştım ama arkamdan birisinin koştuğunu anladım.Ve daha hızlı koştum. Ve işte şimdi buradaydım.

Telefonu çıkardım ve Scott'ı aradım.  Telefon çalmaya başladığında açılmasını umdum.

" Hadi Scott!"

Dediğim anda boynuma giren acıyla son gücümle çığlık attım. Boynumda ki acı azalınca bunu her kim yapıyorsa  geri çekildiğini anladım. Ama gözlerim kapanmıştı bile..

Yine part part  ayırdım çünkü Teog grubundayım ve denemeler bitmek bilmiyor. Ama ben elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum.

1) Mila hakkında ne düşünüyorsunuz? Iyi biri mi sizce?"

2) Lydia'ya ne olucak ? "




A Thousand Year ( Stalia♥)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin