Lisa bola v ten večer nesvoja. Cítila sa hrozne pretože Jery odmietol prísť na ples spolu s ňou a tak tam musela ísť s Mary ktorá si kvôli nej nevzala žiadneho partnera. Nič to však nemení na tom, že Jery je obyčajný chrapúň. "Prestaň myslieť na Jeryho a uži si dnešný večer! Je to tvoj večer, ktorý prežiješ s ľudmi, ktorí ťa majú radi tak sa prestaň trápiť už aj!" povedala si Lisa v duchu. Ked' prišla do školy, čakali ju tam už dievčatá ktorým to v dnešný večer náramne pristalo. Mary mala dlhé, fialové šaty bez ramienok, ktoré jej krásne okopírovali jej postavu a vlasy mala dlhé až po pás,tmavé a vyžehlené. Ciara mala čiernu róbu ktorá len vyzdvihla jej blond vlasy a jej kučierky padali až na jej plecia. El mala bordové šaty, ktoré jej siahali po kolená a jej tmavohnedé vlasy zdobila strieborná spona ktorá ladila s topánkami ktoré si kúpila špeciálne na dnešný večer. A čo Lisa? Lisa mala oblečené nebesky modré šaty, ktoré jej siahali až po členky a boli bez ramienok tak odhalili jej ramená a mužom padal pohľad na jej dlhé,blond vyžehlené vlasy, ktoré si Lisa pestovala od škôlky. Dievčatá sa poriadne zabávali ked' v tom zbadali na parkete dvoch neznámych- dievča a chlapca. Vyzeralo to, že tam niekoho hľadajú. Lenže koho? Kým si ich dievčatá stihli poriadne poobzerať za Lisou a Lucasom( Lisinym spolužiakom) prišla ich profesorka a vzala ich niekam so sebou. "Lisa,Lucas potrebujem vašu pomoc. Mám tu dvoch študentov ktorí budú navštevovať našu školu ale nemôžem sa im venovať, pretože sa musím vrátiť k Pani Cornwolovej( k riaditeľke školy). Bola by som vám nesmierne vd'ačná, ak by ste sa im venovali a ukázali im priestory našej školy." povedala im s nadšením Pani Floralová. "Samozrejme pani profesorka, hned' sa im s Lucasom ideme venovať. Ďakujem vám deti" odpovedala Lucasovi a Lise pani Floralová. Lisa s Lucasom poslúchli profesorku a vyrazili za novými spolužiakmi. Lisa musela ísť k tomu novému spolužiakovi pretože Lucas ako vždy vyštartoval za dievčaťom. "Ahoj ja som Lisa. Som tvoja nová spolužiačka a mám ti to tu poukazovať a zoznámiť ťa s profesormi. povedala Lisa neisto. Ahoj, ja som Mason. Tak do toho, ved' ma." Masonova odpoved' vyvolala v Lise zvláštny pocit. Vedela že sa v tej chvíli červená pretože sa jej Mason páči. Je vysoký, modrooký,tmavovlasý a presne Lisin typ. Lise hlavou blúdili myšlienky ako si ho získať. Chcela, aby bol jej a to ho poznala pár minút. Ukázala mu celú školu, zoznámila s novými spolužiakmi a profesormi. Bola z neho hotová a celý večer básnila Mary, Ciare a El iba o ňom. A čo Jery? Jery sa jej zázračne vytratil z mysle...
YOU ARE READING
True love
RomancePravá láska je len jedna. Niekedy príde vhod a niekedy príde práve vtedy, ked' to najmenej čakáme. Práve preto je to pravá láska. Prečo? Pretože je kúzelná a má svoje čaro ktoré pochopí iba ten, kto ju prežíva.