Message 15

5.2K 578 33
                                    

Just_Joke: Môžem ti to vysvetliť!

Just_Joke: Vicky?

Just_Joke: Môžeme sa stretnúť?

Vickyxx: Stretnúť? To nemyslíš vážne, že?

Just_Joke: Myslím...je v tom nejaký problém?

Vickyxx: Ty sa ma to naozaj pýtaš? Ak by sme si písali dlhšie pravdepodobne by som sa na teba naviazala a možno ti to stretko schválila, ale TO SA NESTALO. Takže na stretnutie zabudni.

Just_Joke: To ťa tak zobralo, že som brat tvojej nepriateľky?

Vickyxx: Predstav si, že by som bola sestra toho, koho neznášaš a normálne by som si s tebou písala. Dokonca by som sa hrala, že mi na tebe záleží, ale môj brat by ti stále robil zle. Dával by ti do skriniek nechutné veci, z tvojich vlasov by si urobil cintorín žuvačiek a navyše by ťa strápnil pred chalanom, ktorý sa ti neskutočne páči!!!!

Just_Joke: Och, Vicky...To ti naozaj urobila? Myslel som si, že už s tým prestala. Prepáč nevedel som to.

Vickyxx: Nemyslíš si, že na prepáč už je neskoro?

Just_Joke: Nikdy nie je neskoro.

Vickyxx: Ale dnes hej. Bolo neskoro už po prvej minúte od tvojej prvej správy.

Just_Joke: To znamená, že si chceš prestať písať?

Vickyxx: Nie je to dosť vidno?

Just_Joke: Ale ak by som nemal sestru, takú akú mám, to by ti nevadilo, však?

Vickyxx: Ak ma chceš donútiť k tomu, aby som povedala, že si rovnaký ako tvoja sestra, tak sa ti to nepodarí. Ale nemôžem to vylúčiť.

Just_Joke: A čo druhá šanca?

Vickyxx: Možno v budúcom živote. Maj sa.

-----

Just_Joke (texting)Where stories live. Discover now