"Ulfric çok haklı"dedi Ralof.
Ulfric sessizce başını salladı.Onu üç gündür tutsak etmişlerdi,ama her tarafını bağlamamışlardı.Kraliyet baskısının korkusuyla yaşadıkları küçük kampta ona da yer açmışlardı.Köyüne odun taşırken kraliyet ve fırtınapelerin savaşının ortasında kalmış ve Ulfric onu kraliyetten sanıp tutsak etmişti.Kamp ateşinin başında dururlarken,tepelerindeki hava da kötü bir şeyler olacağını fısıldıyordu.Az sonra bir vınlama sesi duydu.Ateşin çıtırtısıyla uyumlu olmayan bir sesti.Ulfric,acıyla haykırdı.Dizine bir ok yemişti.Bir tane de Ralof'a.Yanlarındaki adam da bir tane yemişti.Bir ok da onu sıyırdı.Helgen koruyucularından biri çıktı çalıların ardından.Kılıcının kabzasıyla başına vurup onu da uykuya daldırdı.
●●●
Saatler sonra uyandı.Ralof,Ulfric ve diğer adamla beraber.Ralof konuştu:"Artık senin bir Fırtınapelerin düşmanı olmadığına inanıyorum."
-Bunu açıklığa kavuşturabildiğimize sevindim.
At arabasının sürücüsü bir kahkaha attı.
Helgen meyadına gidiyorlardı.Hayatlarının son yolculuğuydu belki de.Etraflarındaki küçük baraklardan dışarı çıkan insanlar kimi acıyarak,kimi güler yüzle onlara bakıyordu.Biraz sonra at arabası durdu.Naziklikle alakası bile ollmayacak bir şekilde arabadan atıldılar.Sertçe meydanın biraz gerisindeki kontrol noktasına kadar itildiler.Ve sonra Sırayla kontrole başlandı.Öncelikle o tanımadığı adam:"Hayır,yapmayın ben asi değilim,lütfen bağığlayın."ve sonra koşarak kaçmaya başladı.
●●●
"Okçular"diye seslendi korumaların başındaki kadın.Ve sonra adam,kahpece sırtından okla vuruldu.Sıra ona geldi."Adın ne"diye seslendi,kadının yanındaki adam."Karl"diye karşılık verdi.Adam kısaca listeyi kontrol ettikten sonra:"Bu adam listede yok kaotan ne yapacağız?"
"Listeyi unut.Bu da bir hain ve ölecek." dedi kadın.Karl bu adaletsizliğe inanamadı"Kaptanı takip et Karl.Üzgünüm ancak en azından memleketinde,Skyrim'de öleceksin." Kaptanı kütüğe kadar takip etti.Ağzı bağlı bir Ulfric,bir komutandan laf yemeğe boyun eğiyordu."Bu savaşı siz başlattınız.Ve biz bunu sonlandıracağız." Bilmez miyim diye iç geçirdi Karl.Hiç görmediği başka bir adam kütüğe koydu kafasını.Cellat baltayı kaldırdı ve adamın kafası,vücusundan mide bulandırıcı bir şekilde ayrıldı.Dev bir kükreme."Neydi o?"dedi Karl."Sesi boşver ahmak.Kütüğe yat."dedi kaptan.Karl bir daha söyletmeden kütüğe yattı.Cellat baltayı kaldırdı.İndirmesine ramak kala onu gördü.Bir ejderha!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Doğan
AbenteuerBenliğini ve hafızasını yitirmiş bir şekilde at arabasında bulur kendini.İdamın eşiğinden son anda kurtulur.Tamriel'in güneydoğu'sunda,Skyrim'de atıldığı macerada birçok dost edinecek,birçok düşmanla savaşacaktır.Her türlü yaratığın bulunduğu bu ülk...