En toen zag ik daar Hanae staan me klasgenoot, he dacht ik hoe kan het dat ik haar hier nooit heb gezien?
Ze keek me aan en kwam mij kant op lopen,
Hanae: Hey voetbal jij hier ook?
Jaa hahaha al een tijdje wat leuk dat je hier ook komt voetballen, ik had in de klas al gelijk een klik met je.
Hanae: jaa klopt ik wist gelijk al dat we goeie vriendinnen konden worden.
Dat hoop ik echt!
1 uur later:
Hanae en ik gaan samen naar huis en beginnen een gesprek aan,
Hanae: vertel is iets over je zelf hoe ben jij?
Ehhhh hahaha ik ben een persoon die alles durft te zeggen ik ben zeker niet op me mondje gevallen ik hou van shoppen en van voetballen, en haat school! Hahahah
Hanae: wie nou niet??!!!
Hoe ben jij dan?
Hanae: we lijken echt veel op elkaar we hebben het zelfde karakteristiek, heb je ooit een vriend gehad?
Nee ben niet zo van het vriendjes enzo geen tijd voor en te veel hoofdpijn hahah.
Ik heb wel ooit een vriend gehad maar dat hoeft zij niet te weten dacht ik in me zelf...
Hanae: je mist echt wat in je leven! Liefde liefde is echt het beste wat je kunt hebben! Hahaha gekkerd!
Nadat ik afscheid had genomen van Hanae, kwam ik me broer onderweg tegen hey lieve zusje van me waar was je?
Zie je het niet dan heb toch me trainingskleren aan!
Nou jaaa doe niet zo bot tegen me.
Pffff alsjeblieft zeg heb echt geen zin in praten dacht ik in me zelf...
Thuis aangekomen ga ik douchen en doe me pyjama aan, ben kapot lekker hard getraind en morgen flinke spierpijn.
Zoals me trainer zij pijn is fijn! Ik ga wat eten en ga dan liggen op me bed, ik check even me Facebook en zie dat ik een vriendschapsverzoek heb van me ex! Hè ik stuur hem een privé berichtje. Hey morad (morad is me ex en is 18 jaar oud) waarom stuur je me een privé bericht je weet dat ik niks met je te maken wil hebben! Morad: Hey schatje, je weet dat ik je terug wil alsjeblieft geef me een tweede kans!
.......
JE LEEST
Veranderd in 1 klap!
ActionDit verhaal gaat over een meisje genaamd siham, siham is een meisje die heel stoer is en niet op der mondje is gevallen na een paar jaar verandert dat gelijk en is ze heel emotioneel, rustig etc. Ze wordt op een gegeven moment heel erg gepest dat ze...