Bi Genç Kız Hikayesi

39 0 0
                                    

Merhaba. Ben eslem. Bu hikayede size bi genç kızın başına gelenleri yazıcam. Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar...

Seliin hadi kalk . diye bi ses geldi bi anda. Off annem. Annee her sabah böyle çalar saat gibi uyandırmak zorunda mısın? Bugün cumartesii.

Bugün seda ile buluşucam ne giyiyim ki. Kesinlikle teyzemi aramam lazım. Anne ben teyzemi arıcam telefonumu verir misin. Annem telefonumu dün gece geç geldiğim için telefonu almıştı gıcıkk.

Teyzem modacı ve bana ne giymem konusunda bilgi verebilirdi. Anneme elimi uzatıp alıyım telefonu canımm dedim. Annem ben sana telefonu alabilirsin diye bi şey dedim mi diye sordu.

Anne dün akşam kiminle olduğunu biliyorum bunu babama söylememi istemezsin heralde dimi anneme bunu yapmak istemiyodum ama o tehdit edilince istediğimi yapıyo. Bu yüzden istediğimi yapmadığı zamanlarda tehdit ediyorum. Artk tehdit etmek günümüzün bi öğünü oldu yanii.

Annem para ve koca meraklısıdır bu yüzden babamla evlenmiş parası olduğu için sonrada ben olmuşum.

Annem gece discolara gidip erkek tavlar ama ben yapınca çok kızar ve ceza verir. Neyse annem telefonu vermişti.

Teyzeme mesaj atıp teyzooş moda evine geliyoruum dedim teyzem tabiki minnoşum zaten benim de canım sıkılıyodu haddi gell bekliyorum.

Teyzeme gidip teyze bugün seda ile buluşucam bana kıyafet seçç lütfen. Teyzem
Tamam canım gel bakalım.dedi. Teyzem bana çok güzel bi elbise seçti şimdi seda nın yanına gidip havamı atabilirim hahayt.

Seda nın yanına gidip sedaa ben geldim dedim seda nın morali bozuktu hoş bi karşılamamı cevapsız bırakmıştı. Ondan ne olduğunu anlatmasını istedim o da bana eren den ayrıldım beni aldatmış hemde gözlerimle gördüm.dedi.

Ayy yazık kıza yaa her seferinde kızı aldatıyo her seferinde de ayrılıyolar ama seda hep onu affediyo.

Arka masamızda oturan yakışıklıdan gözlerimi alamıyodum. Eyvah kız arkadaşı varmış ve beni gördü. Seda şurdaki kız bana doğru geliyoo. Selin hangi kız sana doğru geliyo dövelim istersen.

Kız yanıma gelip sen kim oluyosun da benim sevgilime bakıyosuun yaa dedi. Bende ya kızım takıldığın çocuğa bak senden bile güzel yaa o çocuk senle nası sevgili oldu bilmiyorum dedim ve kız bana çok fena bi tokat attı. Ben bu davranışa karşı hiç sakin kalır mıyım? Kızın saçından tutup kafasını eğdirdim ve dizimi göbeğine sertçe vurmaya başladım ardından kızı yere fırlatıp tokat manyağı yaptım . Sonrada çıkıp gittik zaten ama hayatımda yaptığım en güzel dövüştü DIKŞIN DIKŞIN !!

Beğendiyseniz lütfen yorum yapın ve voteleyin..

Bi Genç Kız HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin