Daha 16 yaşında bi kızdı ama herşey istediği gibi gitmiyordu önce okulda sıkıntılar çıktığı için okulu bıraktı daha sonra ailesiyle sorunları oldu ve evden kaçtı 2 abisi vardı kızı buldukları yerde oldureceklerdi ve kızda eskisehirden istanbula kaçtı. 1 hafta kadar sokaklarda kaldı ve sonra bir yatakta uyandı. Hayat onun için bitmişti. Evet o bir ordusu olmuştu . Aradan 5 sene geçti ve ailesinin istanbula taşındığını öğrendi telasliydi ama hala yaşamak için hayat kadınlığı yapmak zorundaydı. Aradan 1 ay geçti ve ailesini unuttu ama daha büyük sorunları başladı içmeyi çok severdi pazar aksamıydi evde oturmaktan çok sıkıldı ve evinin arkasindaki maksim gazinosuna gitti saat 01:25 di.
Kapıdan içeri girdi ve olmaması gereken bişey oldu.
Karşısında abisi.
Elindeki çanta yere düştü ve sadece kendi duyacağı şekilde
"Abi"dedi.
Abisi ona doğru yürümeye başladı kiz çok telasliydi ve arka arkaya gitmeye başladı bir adama çarptı daha sonra hızla dışarıya doğru koşmaya başladı etrafta hiç taksi yoktu caddede hızla ilerledi abisini arkasında görünce bi çırpıda ayakkabılarını eline alıp koşmaya başladı.
Saat 03:00 ve hala kosturmaca devam ediyordu ve ileride bir taksi durağı gordu ve hızla taksiye binip abisini arkasında bıraktı. Kiz evine gitmişti hala şok içindeydi ve odasına gitti dolabindan sigarasını aldı ve yatan üzerine oturdu sigarasın içmeye başladı bir ya dan içki de içiyordu tabi agliyorduda.