Haluk çok zengin,oteller zincirlerine sahip,aynı zamanda takıntılı,piskopat İstanbul'da yaşamını sürdüren bir adamdır.Onunla öğretmenler yemeğinde karşılaşan ve tanışmakta olan,35 yaşında ,İzmir'de yaşayan,aşktan tamamen umudunu kesmişken İzmir'de karşısına çıkan Haluğa karşı aşka dair kıvılcımları oluşan Güneş Edebiyat öğretmenidir.Haluğun kişiliğinden tam olarak haberdar olmayan Güneş belkide onu hiç tanıyamamıştır ancak Güneş beyaz atlı prensini bulduğunu düşünür.Bir akşam bir mesaj gelir,mesaj Haluğa aittir.Onu romantik bir akşam yemeğine davet eder.Ancak Güneş'in 3kızı vardır.Nazlı ve Selin 17 yaşında,birbirleriyle anlaşamayan çift yumurta ikizleridir.Aynı zamanda Peri adında 15 yaşında bir kızı daha vardır ancak bu kız ergen olmasına rağmen ablalarına göre daha oturaklı,sessiz sedasız ,her ortama uyum sağlamaya çalışan bir kızdır.Tabi Güneş'in bu 3 kızından hırçın, asabi olanda Nazlı'dır.Babası onları küçük yaşta terkettiğinden beri annesini başkalarıyla paylaşamaz,aynı zamandada korumaya çalışan biri olmuştur.
Ancak Nazlı'nın bu koruma içgüdüsü ileriki zamanlarda sürekli annesini rezil etmede başarılı bir tavır olarak sergilenicektir belkide..
Gelen mesajla Güneş hazırlanmaya başlar ancak bu farklılığı ,her zaman gözlerinin annesinin üzerinde olan Nazlı'nın farketmemesi imkansızdır.Güneş hazırlanır ve yola koyulur ve tabiki hırçın kızını hesaba koymamıştır ancak Nazlı annesinden önce arabanın arkasına kıvrılıp annesinin gelmesini beklemiştir.Tabi annesinin haberi yoktur Nazlı'nın arabada olduğundan.Yolculuk bitmiştir,annesinden hemen sonra görünmeden arabadan çıkmayı başarır ancak kalabalığın ortasında Nazlı annesini gözünün önünden kaybeder ve aramaya koyulur.O sırada Güneş lokantadan içeri girmiş ve Haluğun sevgi sözcükleriyle karşı karşıyadır..Haluk Güneşe evlenme teklifi etmek ister ve bir anlık Güneş yüzüğü görünce şok olur ve yemek boğazında kalacak gibi olur.Haluk duraksar
Haluk:İyimisin Aşkım?
Güneş: iyiyim,iyiyim sen devam et lütfen..
Haluk:Anladın işte..
Güneş:Hayır şapşal hayır devam et.
Haluk:Benimle evlenirmisin?
Tam bu romantik dakikalarda Güneş'in hırçın kızı dışarıdan cama vurur ve içeri girer..
Nazlı:Anne sen ne yapıyorsun?Ne işin var burada bu adamla?yalan söyledin bize sinemaya gidiyorum dedin asıl sinemayı siz çeviriyormuşsunuz burada helal olsun,bravo.
Nazlı birdenbire sesini yükseltir ve ''herkes duysun!bu adam anneme evlenme teklifi ediyor.'' diye bağırır.
Güneş:Tanıştırıyım Haluk,Nazlı Nazlı,Haluk
Nazlı;Yüzüğü havaya kaldırarak bu da yüzük!
Haluk:Tanıştığımıza memnun oldum.
Nazlı:"Ben olmadim"der ve yüzüğü sertçe masaya bırakır
Güneş bu duruma çok sinirlenir ve "Nazlı çık dışarı"diye bağırır.
Nazlı dışarı çıkar ve Güneş'de arkasından çıkar..
Güneş:Bu akşam Haluğu evimize gelecek ve sende ondan özür dileyeceksin.
Nazlı:Hayır anne!O adamla bir daha görüşmeyeceksin,bu konuda böylece kapanacak!
Güneş:Hayır Nazlı!Ben senin annenim,ben ne dersem öyle olacak!Sen bir terbiyesizlik ettin ve bunun bedeli olarakta özür dileyeceksin!O kadar.
Nazlı:Ama annee..
Güneş:Sus Nazlı susNazlı annesinin dediğini mecburen yapar.Haluk evlerine gelir ve onlarla Nazlı'nın asabi tavırlarına rağmen kızlarla tanışmak ister ve Nazlı'nın Haluğa sinir olmuş bakışlarının arasında Halul konuşmaya başlarlar..
Haluk:Böyle kötü bir şekilde sizlerle tanışmak istemezdim
Nazlı:si*ktir git o zaman tanışmak felan istemiyoruz.
Güneş:Nazlıcımmmm!!Düzgün konuşur musun
Nazlı:Hadi çayınıda içtin git artık Haluk kişisi.
Peri:Haluk abi siz annemle ne zamandan beri tanışıyorsunuz?
Haluk:6ay
Nazlı:çüş,ohaa.Bizi resmen ayakta uyutmuşsunuz yaa..
Güneş:Söyliyecektik kızım herşeyi size.
Nazlı:Ne zaman evlendikten sonra mı annecim?
Selin:Kess!Arızaa.