Au trecut zilele...
BTS au avut comeback-ul de curand si sunt in promovare pe la diverse emisiuni, eu am inceput studiile... Nu l-am mai vazut din acea zi... Ciudata zi! De atunci au trecut 12 zile. Daaa! Am numarat fiecare zi. Ce-am patit? Eu nu sunt asa! N-am fost niciodata, atat de obsedata de un baiat! Trebuie sa termin cu asta! Noi doi nu putem fi...nu, nu se poate! As fi vrut sa-l intreb pe Tan sau pe Jihye daca EL a mai venit pe la cafenea (poate nu l-am vazut eu), dar dupa ar fi intrat la banuieli. Vreau sa-l vad! Sau nu vreau? Sentimentul asta nu-mi da pace toata noaptea! Haa! Ce fac acum?!!
Seara se lasa peste Seul...
Eu stau si ii povestesc lui Jihye despre tara mea: pare destul de interesata...Vrea sa stie totul!
Se aude din nou clopotelul
N-are cum sa fie EL! imi spun eu. EL e! Clopotelul asta e cumva magic?
Tan: Hey straine! Ce faci? Ai mai avut energie sa ajungi pana aici? De obicei esti destul de obosit in timpul comeback-urilor! Ce s-a intamplat?
Suga: M-am mutat singur de curand! La vreo 2 strazi de aici. Am venit dupa cafeaua ta!
Tan: Doar dupa cafea?
Suga: Daaaa...(rade)
Se uita spre mine care radeam si imi continuam discutia cu Jihye (il vad cu coada ochiului). Se apropie...
Suga: Buna! Pot sa stau si eu aici?
EU: NUU!
Jihye: Sigur ca poti!
EU: Ba nu poti! (ii transmit rugaminti fierbinti prin priviri lui Jihye)
Jihye(se uita la mine): Oricum vroiam sa-mi mai iau un cappuccino!
EU: Iti aduc eu unul! Tu stai aici.
Jihye: Mersi. Esti draguta, dar am si eu picioare. Ma duc eu.
Jihye se ridica si pleaca.
Ooo frate... Am ramas cu...ELLL!
Se aseaza...
Suga: Iti fac ceva daca stau si eu aici? Ce te deranjeaza atat de mult la mine?
EU: Iar incepi cu intrebari de alea tampite...
Suga: Promit ca nu te mai intreb nimic. OK?
EU: Binnnee...
Suga: Deci... Ti-am lipsit?(iar zambeste; ahh ma topesc, dar in continuare nu arat nimic)
EU: GATA! AM PLECAT DE-AICI!
Ma ridic si incerc sa plec, dar n-apuc sa fac al doilea pas...
Suga: Stai!
Ma prinde de incheietura mainii si ma-ntoarce din drum.
Se apropie amenintator de mine si ma priveste in ochi. Totul pare foarte serios in acest moment. Parca nici nu pot respira. Cred ca nu sunt nici macar 15 cm distanta intre noi.
Dupa cateva secunde bune de tacere...
Suga: Mai vrei sa pleci? Daca nu te las?
EU: De ce esti asa serios? Tu nu ma cunosti pe mine! N-ai nici o idee cine sunt! Deci, prin urmare n-ai nici un drept sa-mi vorbesti asa sau sa pui mana pe mine!
Imi smuncesc mana cu putere. Pe el il apuca rasul iar!
EU: Ce? Glumesti? Sau...poate... ai o problema la cap? Acum esti serios, acum razi? Ar trebui sa te duci la un medic! E ceva grav!
Suga: Rad pentru ca: 1-Cu tine nu merge nici cum! 2-Ma enervezi!
EU: Ceeee? Eu pe tine sau tu pe mine?
Imi iau geanta si plec. Nu-i salut pe Tan si Jihye; din cauza lor sunt nervoasa acum.Cand sa ies pe usa il aud spunand:,,Sa stii ca nu ramane asa draguto! O sa ne mai intalnim de muulte ori!"
EU: Data viitoare, daca ne mai intalnim, iti torn cafeaua in cap!(pun accent pe ultimele 3 cuvinte)
CITEȘTI
Soarta ne-a adus impreuna (BTS)
FanfictionEmma era o fata din Romania care toata viata si-a dorit sa ajunga in Coreea de Sud. Iubea tot ce tinea de Coreea: k-pop-ul, k-dramele, cultura coreeana, dragutii baieti coreeni... Pentru ca a invatat tare bine, dupa terminarea liceului parintii i-au...