Efsaneye göre Beş Büyük Krallık varmış. Bu krallıklar barış içinde yaşarken dünyaya ezeli bir varlık gelir. Bu canlının adı Experius 'tur. Experius'tan krallıklar memnun kalır. Krallıkların hepsini birden yöneteceğine inanmışlar. Ama kainlerden biri geleceğe dair görüntü görür.
Fırtınalı bir günde bir çocuğun doğduğunu ve onun bütün krallıkları yöneteceğini
görür. Bunu anlatmak için kainlerle bir kurul toplantısı yapar. Ve Eddie diğerlerininde aynı şeyleri gördüklerini öğrenince ejderha, büyücü, su, toprak ve hava kralları ile bir konsey toplantısı yapmayı kararlaştırdılar. Eddie ve diğerleri yardımcılarını çağırıp krallara haber gönderirler. Krallar bunu öğrenir öğrenmez
Konseyin olduğu yere doğru yola çıkarlar. Konseyin olduğu yeri hiç kimsecikler bilmez . Sadece krallar ve kainler bilirler. Bu konseyin yeri Tanrı Dağlarının ardında gizli bir mağaradadır. Bu mağaranın yerini şelale saklar. Krallar biraraya geldiklerinde kainlerden Tom söz isteyerek konuşmaya başlar. Gördükleri kehaneti anlatır ve diğerleride kafalarını sallayarak onaylarlar. Hava Kıralı Thedoric ayağa kalkarak"Experius gönderildi hepiniz yalan söylüyorsunuz. "
" Thedoric yapma, bu konuda yalan söyleyemeyiz gördüklerimizi söylüyoruz, Experius büyük bir lider olmak için yaratılmamış. Bunun için yapabileceğimiz bir şey yok. Eğer yalan söylesem bile hepimiz aynı şeyi gördük bu bir gerçek." dedi ve yerine oturdu Tom.
" Siz aranızda anlaşmışsınızdır. Size inanmıyorum. "
Bu nasıl kral oldu anlamadım ve bu kadar kalın kafalı olmak zorunda mı,
düşüncesiyle ona sinirli bakışlar attı Tom. Bu sefer söze Eddie girdi."İnanmıyorsan kehanet defterini getirebiliriz. Kehanet kitabı bizim her gördüğümüz şeyi kayıt altına alıyor. O kitabın büyüsü ya da gücü eşsizdir. Bunu istesenizde istemesenizde kabul edeceksiniz." Herkes hatta Thedoric Bile onu pür dikkat dinliyordu. Sözüne şöyle devam etti. "Kehanet er ya da geç gerçekleşecek. Bunu siz hatta büyücüler bile bunu engelleyemez. Bunu anlamayan var mı?"
Eddie kılıçtan keskin sözleri ve bakışlarıyla herkesi etkiledi. Hiçbirinin cevap vermediğini anlayınca devam etti.
"Bunu er ya da geç Experius ' a anlatmak gerekecek ama bunun daha zamanı olduğuna inanıyorum ve ayrıca sizleri bilmem ama ben ona dün dokunduğumda onun kalbinde kötülük , intikam , öfke ve nefretin yattığını hissettim bu yüzden ona doğruyu anlatırsak bunları tetikleyebiliriz. Zamanı geldiğinde bunu kendisine bizzat ben ve arkadaşlarım anlatacağız." dedi. Ve diğerleri kafalarını sallayarak onayladılar ama hala Thedoric öfkesine hakim olamıyordu ama Eddie 'nin anlattıklarına hak veriyordu ama sonuç olarak Experius onun oğluydu o bunun acısına dayanamayıp oradan çıktı girişe geldiğinde hortuma dönüşerek ülkesine geri döndü. Kainler konuşmamız bu kadar dağılabirsiniz dediler ve krallar çıktı. Ejderha Kralı Harman ejderhaya dönüştü , büyücü Rick kendini ışınladı, toprak kralı Sem toprağı delerek, su kralı Kevin oda şelaleye karışarak ülkelerine gittiler. Kainler günlerin çoğunu bu mağarada geçirirler. Onlar mağarada kalıp Experius ' a nasıl açılayacaklarını düşündüler.
" Bunu pat diye açıklaya-
mayız. " dedi Olivier Motte." Haklısın Olivier ama öğrenmesi öğrenmemesinden daha tehlikeli." dedi Tom.
" Şimdilik öğrenemez. Zaten bunu biz ve krallar biliyoruz . " dedi Ernst.
" Yani öğreneceğine eminsin, öylemi? "
" Hayır... hayır. Ben... ben öyle demek istemedim Eddie. "
" İyi. Experius ' un buraya gelmesini bekleyeceğiz."