Любов?

22 2 1
                                    

Събудих се. Бях в огромна спалня. Огледах се за телефона ми. Беше 06:58, закъснявах за училище. Видях къде са ми дрехите и се облякох. Щом отворих видях Ник.
- Какво стана снощи? Ще ми разкажеш по пътя. Нали имаш кола? - попитах аз
- Ами да.
Той живееше в мезонет. Качихме се в асансьора и той ми разказа. Стана неловко, защото за първи път правих секс и не го помнех.
През цялото време в колата никой не каза нищо.
След първия час звъннах на майка ми, опитах се да и обясня, а нейните думи бях "Спокойно, миличка. Ан ми каза, че си забила някое момчче, дори ви показа снимка. Хубав е." Шашнах се. В следващия момент чух баща ми с думите "Момичето ми порасна.". Беше мноооого странно. В този момент видях Ник, бях си наумила, че трябва да го отбягвам и за това отидох в тоалетната. Звънеца би. Изтичах към стаята, но имахме един и същи час. Той вече беше седнал, аз огледах стаята, но нямаше места, само при него.
След часовете се прибрах, започнах да уча. У нас нямаше никой и викнах Ан. Разказах и всичко.
- Според мен трябва да поговорите. - каза тя
- Ами, не знам.
- Пробвай!
На сутринта се бях успала. Слязох и на входа ме чакаше Ник.
- Какво правиш тук? - попитах
- Ще те закарам. Също, искам да поговорим.
Качих се в колата с него.
- Знаеш, че те харесвам, знаеш, че ти също ме харесваш. - спря колата и продължи да говори - Обичам те, искам да съм с теб.
Погледнах го и го целунах, казах, че и аз искам да съм с него.
Любов? Определено.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My bad thingsWhere stories live. Discover now