hoofdstuk 2

16 0 0
                                    

Pove Luke
Rachel (30-09-2015)

Eindelijk is het zover ik kan Katie eindelijk weer in mijn armen sluiten, als het goed is staat ze op het vliegveld op me te wachten. Nog even langs de douane en dan zie ik haar, maar als je voorbij de douana zijn ziet Ash Liv wel, maar ik Katie niet. Ik besluit maar aan Liv te vragen waar ze is, Liv zegt dat ze haar ook niet heeft gezien. dan zie ik Katie thuis wel, hopelijk. Thuis aan gekomen brandt er licht en ik zie niemand, ik stop de sleutel in het sleutelgat. en zie Katie net naar beneden komen. "Katie"zeg ik blij, ik laat al mijn spullen vallen en ren op haar af, ik knuffel haar stevig en zij mij terug "Luke ik voelde me niet zo goed vandaag, sorry dat ik er niet was op het vliegveld"zegt ze, ze voelt ook wat warmer aan. "kom we gaan even op de bank zitten"zeg ik bezorgd, als we op de bank zitten valt ze direct in slaap. ik hou van haar, alleen van haar, van niemand anders.

Het is al wat later in de avond, katie is moe en ligt al bijna te slapen. "Katie?", "Huh wat" juist ze lag al te slapen.
Ik til haar op en loop met haar naar boven, man wat is ze warm zeg! Dit is geen normale koorts meer, arme Kate. Ze is zo mooi als ze slaapt. Ik leg haar voorzichtig in bed en kleed mezelf ook om en kom naast haar liggen. Ik druk mijn lippen op haar hoofd en val rustig in slaap

Pov ash
Fleur (30-09-2015)

Na een paar uur vliegen met the lads heb ik het wel even gehad. Muziek helpt het beste als je geen alst wilt hebben van ze.
"Ashie wakker worden" "Ash kom op wakker worden " "GODVERSOMME ASHTON IRWIN WAKKER WORDEN!!!!!"
van schrik vlieg ik overiend "jeezus Mikey, moest dat zo hard?" vraag ik "Ja slimpo, je werd je niet wakker" antwoors Mikey. " en waarom moest ik dan zonodig wakker worden" vraag ik weer op mij beurt. "We zijn er" zegt Mikey. "Serieus!?" "Ja ash serieus!!" anywoord mikey chagerijnig....omg over een paar minuten zie ik Liv weer.

Half uur later
Samen met Calum (die bij verblijf de komende nacht) en Luke loop ik de aankomst hal in...en daar samen met haar broer Niall staat daar mijn meisje elegant maar stoer tegen de muur geleunt, alsof het het helemaal niks boeit. Dat dacht ik eerst ook van haar, dat haar nooit niks boeide...nu, na een jaar samen zijn, weet ik wel beter. Voor ik naar Liv loop, kijk ik even naar Luke, ik zid dat hij Katie zoekt. En nu ik goed kijk zie ik Katie nergens. Als ik weer naar Luke kijk, is ie weg..hij en Michael lopen naar buiten "oudoe jongens zie jullie morgen" roep ik ze na. "Oudoe tot morgen" krijg ik terug. Dan kijlt Liv op, zodra ze mij en Calum ziet rent ze naar me toe wn voor ik het weet zitten haar lippen op de mijne "ik heb je zo gemist" fluisterd ze." ik jouw ook" is mijn atwoord.
Als we in de auto naar huis gaan is Liv in slaap gevallen. "Waarom is ze zo moe?" vraag ik aan niall. "Ze slaapt slecht, zorgwekkend slecht" antwoord niall.
Thuis gekomen kleed ik me om en ga naast Liv in bed liggen en val in plaats, in de logeer kamer hoor ik calum ook naar bed gaan. Voor ik in slaap val kijk ik even op mijn telefoon. Drie appjes in onze groep:
van Luke: truste lads, Katie is ziek dus ben er morgen niet..of later als ze zich beter voelt
Van Micheal: truste lads ,beterschap Katie
Van calum:rt mikey, truste lads
Ik antwoord: rt Cal, rt Mikey truste lads.

Hoi hoi weer een hoodstukje...
Gt fleur

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 30, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The Sis With ProbsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu