Gdy doszłyśmy już do Pokoju nauczycielskiego,poprosiłam o 30 kartek o które prosiła Pani Renata,Poszłyśmy już do Klasy i dałam Pani Kartki,Gdy zadzwonił już dzwonek,wszyscy wyszli z klasy,gdy ja już wychodziłam to Pani Renata mnie zawołała, przestraszyłam się,bo pomyślałam że zrobiłam coś złego,aa to jednak było coś lepszego,Pani Renata powiedziała że jestem bardzo dobrą uczennicą, że Jestem bardzo mądra oraz uprzejma, bardzo się ucieszyłam, po wyjściu z klasy, podeszłam pod Klasę matematyczną (w której właśnie będzie prowadzona Matematyka). Niestety ale czekał tam na mnie koszmar,ponieważ Stałą tam Patrycja, czekała na mnie z Jakimiś Dziewczynami (Nie znałam Ich),bardzo się przestraszyłam, chciałam dać plecak na ławkę i szybko odejść,niestety ale dziewczyny złapały mnie za rękę i zaprowadziły mnie do toalety,nie wiedziałam dlaczego, dziewczyny powiedziały do mnie że jak będę dalej taka lizuską jak teraz to będzie ze mną źle,brzmiało to groźnie, wiec bardzo się bałam, akurat weszły do Toalety jakieś dwie dziewczyny i pogoniły Patrycję z jej kolezankami, były one starsze ode mnie jak i od Patrycji i jej koleżanek, podziękowałam im za uratowanie,bo nie wiedziała bym jak by było dalej jak było by coś gorszego, zapytałam dziewczyna ja się nazywają: odpowiedziały: że Julia i Wiktoria, powiedziałam do nich: jak mam wam sie odwdzięczyć, one jednak powiedziały: że niczym żebym uważała na Patrycję i jej koleżanki,odpowiedziałam że: Tak wiem żebym na nie uważała,Lecz one same za mną chodzą i mnie ciągle obrązają......niestety zadzwonił dzwonek, Dziewczyny powiedziały żebysmy spotkały się po tej lekcji przed szkołą,wiec odpowiedziałam że; Okej...... Pobiegłam szybko na lekcje żeby się nie spóźnić, akurat uczniowie wchodzili do klasy,Trwa lekcja Matematyki............. Słysze dźwięk dochodzący z mojej komórki,wiec zobaczyłam w nią i się przeraziłam.Był to SMS od Patrycji, nie wiem skąd miała mój numer,ale się wystraszyłam, napisała tam: spróbuj być miła dla innych osób a będzie z tobą źle''. Nie wiedziałam o co jej chodzi,nic nie przecież takiego złego nie zrobiłam.Zadzwoniła Dzwonek na Przerwę........ wyszłam i odłożyłam swoją torbę pod salę Historyczną.. I Poszłam w umówione miejsce z Julią i Wiktorią,dziewczyny juz tam na mnie czekały, jak podeszłam do nich to zapytały mnie czy nie chciała bym iśćz nimi na Zakupy do Galerii, ja odpowiedziałam że Jasne,nie ma problemu.Gdy siedziałam z Dziewczynami to nie zobaczyłyśmy ale koło nas na ławcę siedziała Patrycja i jej koleżanki, wiktoria podeszła do nich i zapytała Czy mają Jakiś problem one odpowiedziały że nie, no więc Wiktoria odeszła od nich, i usiadła do mnie i do Julii,jednak Patrycja krzywo się na nas patrzyła,możliwe że była Zazdrosna o Julkę ponieważ,jest ona najładniejszą dziewczyną w szkolę. .................... Był to 1rdz , 2rdz nastąpi Jutro :) Miłego Czytania :)
YOU ARE READING
Pamiętnik Nastolatki
Teen FictionHej Jestem Klara, Mieszkam w Niemczech,przeprowadziłam się tutaj miesiąc temu,Wcześniej mieszkałam w Szwecji, Opowiem Wam o Moich Problemach w Szkolę no więc Tak: Pierwszy dzień w Szkole: Zapoznaję się z Nowymi nauczycielami oraz rówieśnikami...