KABAYAN UJI NYALI

419 9 2
                                    


Prolog : Pagi hari, kabayan masih tertidur sangat pulas. Saking pulasnya kabayan lupa waktu, sehingga membuat iteung kesal.

Iteung : "kabayan, hudang kabayan! Geus beurang ieu teh, ulah sare wae!"

Kabayan: "geus beurang timana? Di jero kamar ge poek keneh."

Abah : (ngabanjur kabayan)

Kabayan :"kahuruan-kahuruan"

Abah : "aya kahuruan di mana sok!"

Kabayan : "ari abah kunaon?"

Abah :" geus tong loba omong, buru ayeuna ka ruang tamu, abah rek ngomong!"

Kabayan : "alim ah, abdi mah pundung ka abah!"

Abah : (pura-pura ngabisikeun ka iteung)

Iteung : " geus kabayan nurut weh ka abah, lamun henteu cerai iteung ayeuna keneh!"

Kabayan : " enya atuh!"

Kabayan nurut ke iteung dan abah ke ruang tamu.

Abah : " kabayan, kondisi kulawarga urang teh keur sagala ka kirangan."

Kabayan : " leres abah naon atuh nu tiasa abdi lakukeun?"

Iteung :" kabayan, pan iteung sok nonton acara uji nyali di tv. Lamun kabayan wani mah, miluan we eta acara lumayan hadiahna gede 10jt ngan ukur dina hiji peuting, lumayan kanggo meser beas jeung kaperluan nu lain."

Kabayan :" nya pasti, kabayan cinta ka iteung, kabayan pasti ngiluan acara eta, da kabayan mah wanian."

Abah :" wanian ti mana ka kamar mandi oge kudu di baturan ku abah"

Iteung: "Nya wios atuh, bah. Nu penting mah Aa Kabayan téh geus usaha ngiringan uji nyali."

Abah: "Kumaha Iteung we lah, nu penting kabayan the geus ngasilkeun duit."

Setelah itu kabayan pun mendaftarkan diri ikut acara uji nyali. Acara Ini Bukan Dunia Seberang, Katanya.

Kabayan:" Abah, abdi pamit heula bade uji nyali"

Abah: "mangga kabayan, cing salamat. Lamun bisa mah bawa duit balik-balik teh. Hehehe.."

Iteung:" hati-hatinya kabayan, abdi jeung abah nonton weh di dieu sareng ngado'akeun."

Kabayan: "nyah, aamiin. Nuhun abah, nuhun Iteung. Abdi pamit heula. Assalamualaikum."

Abah & Iteung: "Waalaikumsalam"

Kabayan pun pergi ke lokasi acara uji nyali tersebut.

Pembawa Acara: "Selamat malam pemirsa."

Abah & Iteung: "malam"

Pembawa Acara: "Selamat malam pemirsa."

Abah & Iteung: "malam"

Pembawa Acara: "Selamat malam pemirsa."

Abah & Iteung: "malam" (dengan nada kesal) (mendekati tv)

Abah: "sakali weh atuh euy ngomong selamat malam teh!"

Pembawa Acara: "kembali lagi di acara ini bukan dunia sebrang! Katanya.. pada episode kali ini tempat lokasi uji nyali kita adalah ruang bekas kesenian gamelan Bandung. Menurut penjaga museum ini katanya tempat ini disinyalir tempat yang lumayan angker. Banyak kejadian-kejadian mistis yang susah dijelaskan dengan akal sehat. Benarkah itu Bu?

Kuncen: "Benar sekali setiap malam saya menjaga tempat ini. Setiap malam selalu gelap, sunyi, dan suhu udaranya dingin di tempat ini."

Pembawa acara: "Apakah yang menyebabkan kejadian seperti ini? Apa karena gangguan makhluk halus?"

Kabayan Uji NyaliTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang