-Mama, intra!strig eu incepand sa rad.
-Voi copii din ziua de azi.Nu stiti ce sa mai faceti?Nu vreau sa fiu inca bunica...
-Doamna Sintya nu s-a intamplat nimic.Intra mama razand.
-Pe vremea mea nu se intampla asa ceva!
-Mama, ai fost nascuta acum 35 ani...Ce zi este azi?!
-Sambata...
-Dia.Hai in parc...doamna S. Imi cer iertare pent..
-Nu-i nimic baiete.Ai grija de ea.***
Iata-ne in parc stau pe piciorul lui Rian, intinsa pe abdomenul lui tare si bine lucrat..mmm ce miros placut..
-Rian...imi iei si mie o..
-Vata pe bat?incepe acesta sa rada.
-Da, te rog!Vedeti si voi am spus "te rog".
-Ai spus te rog?acesta ma ia in brate si ma saruta invartindu-ne.
Acesta pleca sa ia vata pe bat...cand ma intorc o vad pe.... Angela stai putin....ma uit la ea timp de 2 minute.
-Hei, pamantul catre Dia!incepe sa imi faca semne Rian.
-Aam..da...a multumesc!si ii dau un pupic pe obraz.Rian inainte sa moara tata,... mi-a dat asta si a spus sa "Ii dai asta baiatului iubit" poftim.Era o cutie impachetata si era o bratara pe care scria "Diabola si (spatiu) pentru totdeauna" acel spatiu a disparut si a aparut Rian..in cutie mai erau si niste poze cu mine pana la 13 ani cand a murit el..
-Iti m-multumesc!acesta face o fata trista..Imi pare rau ca nu am un cadou si eu..Sau poate...
-Stai ce?Um Rian nu treb...
-Ba da..Hai la mine!
-Pai tatal tau...?Nu o sa stie.Imi face cu ochiul.***
Ajungem la Rian il astept de 5 minute si cand aud...zgomot de masina..
-Rian...nu pot a-accep..
-Ba poti.Imi da cheile si zambeste..
-Tatal tau o sa te omoare...
-Mai are 4 plus o tarfa.Zambeste cu un zambet pervers.Acesta ma saruta lung pe gat..
-Facem o testare?intreb eu.Am zburat pentru primele secunde pana sa intru intr-un tufis.Are o zgarietura dar meh...se vopseste..parca?Ajungem in sfarsit acasa de data asta el mergand cu ea.
-Diabola ce e cu masina asta?Ai furat!tipa mama la mine cu un bat mare in mana.
-Doamna S. este cadoul ei.Tata are prea multe plus ca asta nu ii mai trebuie.Acasa la Rian...
Sa iau masina pe care nu am mai folosit-o stai ce...?
-Riaaaaan obraznicule!!!!!Imi pare rau ca nu am mai postat dar aveam si eu treaba dau si meditatii +liceu +sa imi ajut iubitul ptr bac am capul facut calendar.De acum in colo voi posta numai in weekend rareori in cursul saptamanii.Si voi ce note ati mai luat am auzit ca nu prea bune...Off bafta cu invatatul!:***