"Kizim birakma beni olemezsin uyan ne olir kuzum Seherim uyaan" annem ne diyor boyle ne olmesi anne yaaiyorum ben saka mi bu? "Kizim canim bir tanem uyan bu sekilde olmaz olamaz" anne yasiyorum ben duymuyor musun beni ? Dalga gecmeyi birak lutfen ne oluyor anlamiyorum anneee anneeeee... Diye bagirarak uyandim nasil bir ruyaydi o oyle kabus desek daha dogru "Seher uyan okulun ilk gunu gec kalmak istemezsin degil mi?" "uyandim anneee" bu gun okulun ilk gunu koca bir yazi daha geride biraktik lise son sinifim artik ve tek bir hedefim var o da cok basarili bir psikolok olmak bakalim neler olacak. Hazirlandim okul uniformami giydim siyah saclarimi at kuyrugu yaptim cok hafifte bir makyaj iste tamam. Asagiya indim immm kahvalti sahane gorunuyordu. "Seher cikar o ayakkabilarimi" ablam Sezen ne olmus yani giydiysem yemedim ya "Sezen lutfen bugun ilk gun lutfen" "hayir ben giyecegim sana ilk gunde bana degil mi ben de ise basliyorum" "aman iyi al be " diyip cikardim ve kendi spor ayakkabilarimi giydim sinir insan nefret ediyorum normalde bu kadar cabuk pes etmezdim ya dua etsin iyi gunumdeyim.
Kahvaltimizi ettikten sonra canim babam saolsun okula kadar birakti beni arabadan inince uzun zamandir ki saniyorum iki bucuk hafta once falan gorusmustuk neyse "seheeeerrr cok ozledimmm " diyip boynuma atladi manyak kiz "sakin ol tugba sakin ol bende ozledim" dedim sarildik ve bahcede ki cardaga oturduk ders 8.30 baslayacak ve saat 8 yarim saat var biraz dedikodu yapalim degil mi? Tam dedikoduya baslayacakken bir araba yaklasti son model bir araba icinden iki kisi indi ikiside esmer biri kiz digeri ise tam bir tas goz goze geldik ve bi gulumseme yolladi bana ve ben o an carpildim hayir olamaz ilk gunden asik mi oluyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ızdırap
Randommerhaba ben ilk kez yazacagim uzun zaman once yazip bitirdigim kitabimi bastirmaktan vazgectim burda paylasip yorum almak istedim simdiden okuyacak olan herkese tesekkur ederim :)