YENİ LİSEM

984 30 3
                                    

Lanet olası alarm çaldığında yataktan kalktım ve pek öyle değil filmdekiler gibi kısacası yataktan yere düştüm ve kalktım üstümü giyip aşağıya indim annem de kahvaltıdaydı sandalyeye tam oturuyordum ki birisi gelip oturdu ve tabikiside abim sinirle öbür sandalyeye oturdum sonrada ablam geldi onlara günyadın diyip yemeyimi yemeye başladım tabikide ilk ben bitirdim ve dişlerimi fırçalayıp ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım ve az ilerde hirayı gördüm ce ona seslendim hemen arkasını döndü biraz konuştuktan sonra lise ye gelmiştik.

Ben hayranlıkla etrafıma bakınırken hira gitmişti bile bende onun arkasından gitmiştim ve hemen müdürün yanına gittik ve sınıfımız 11 C oldu çıktıktan sonra ikimizde birden çığlık attık herkes bize baktığında umursamada yürüdük.

"hira niye bizim adımız aynı"

"nerdeyde 500 kere sordun ya mira abartma bilmiyorum dedim yaa"

"ama ne yapayım hep aklıma takılıyo"

" tamam boş boş konuşma yürü hadi salak! "

"Tamaaaam"

Biz içeri girdiğimizde tüm gözler bizdeydi niyese off bende bugünlerde mal mal konuşmaya başladım tabikiside ben düşünürken hoca hirayı tanımış herkese tanıtmış bana bakıyorlar.

"ben mira 17 yaşındayım***lisesinden geliyorum"

"Tamam kızım acaba kardeşmisiniz"

İkimizde aynı aynda "hayır"deyince hoca bir şoka uğradı sonrada toparlandı.

Bizde yer aramak için bakıyorduk hiç bir yer bos değildi herkes tekli oturduğu için gözüme en arka sıra takıldı hirayı kolundan sürükleyerek oturduk oraya sonra birisinin yeniden kapıyı tıklatmasıyla birisi içeri girdi ve bizim oturduğumuz yere doğru geldi hocanın konuşmasını umursamayarak bizim yerimizde mal gibi dikildi.

Arkadaşlar yeni hikayem nasıl? Yorum ve votelerinizi bekliyorum ve öbür hikayemi silicem inşallah bunda herkes okumaya başlar. :)

BENİM YENİ OKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin