YARIŞMA VE LAF SOKMAM

432 14 3
                                    

Şarkıyı okuduktan sonra herkes alkış ıslık çalıyorlardı.Meliste " sen neymiş be dedi".bende ona küçük bir gülümsememi yollayıp hocaya baktım. Hoca " Okulda bir etkinlik var en güzel şarkı söyleyenleri konferans salonunda değerlendireceğiz ondan sonra 1.olanada ödül filan vereceğiz onun için senin ismini alıcam itiraz yok tamam mı? " Bende zorunda kaldım yoksa beni bilirsiniz yani tabi tabi seni biliriz içsesim de bana katılıyo bakın neyse hocaya ismimi soyadımı verdikten sonra zil çaldı.melis ,hira ve be kapıdan geçecekken Mert midir nedir malın teki hemen önümüzde durdu aiben anlamayan bakışlarla bakarken "sen o yarışmayı kazanacaksın yoksa gerisi bilmem" sizce ben susarmıyım hemen "Allah allah ne denmiş kaznırım kazanmam eğer sen beni sinir edecek birşey yaparsan belki kazanmam ama sinir edmeyecek bir şey yaparsan bak o zaman kazanırım" dedim. O da bana " bak kızım ben sana kazanıcan diyosam kazanıcaksın anladın mı? Anlamadıysa sana sonra ki günlerde gösteririm ben ha bu arada ben neden istediğimi söyleyeyim eğer kazanırsan okul baya büyüyücek ilgi göstericek en mükemmel bizim okul olacak anladın mı? " ben de ona alaycı bir şekilde " 1.si ben senin kızın değilim 2.si de ben senin her istediğini yapacak senin için ölecek bir kızda olmadığım için ama sen şuan bana yalvarmaya devam et ama bile bile de kaybederim ha kaybettiğim gibide kazanmayıda bilirim sen şu küçük kuş beyninede sok çünkü ben daha yeni geldim değilmi daha tanımıyorsunda sende beni ileri zamanlarda da tanırsın o zaman by " dedim giderken yüzüne bakarken gözlerinde kan fışkırıyordu ayy ne mutluyum şimdi varya anlatamam.

Melisle hirada "bana ne laf soktun" dediler aynı anda bende "tabi kızım yani böylelerine böyle yapıcaksın ki adam olsunlar " dedikten sonra birlikte evlerimizin yolunu tuttuk melisin yolu ayrı diye bizden ayrılıp kendi yolunu tuttu hirada bana " sen bu kıza iyi alıştın" dedi bende "hayırdır kıskandın mı?" diyerek güldüm o da " yooo ne kıskanıcam o da bizim gibi işte ne olacak " "tabi tabi kıskanma canım" dedim burada sesimi kalınlaştırıp "sen benim en en en iyi arkadaşımsın, dostumsun, kardeşim gibisin sana yapılan yanlış bizede yapılmıştır" hirada hemen o da sesini kalınlaştırıp eyvallah kardeşim "dedi ve ikimiz aynı anda güldük sonra evlerimizin önüne gelip ayrıldık ve bende apartmanın kapısını açıp içeriye girdim apartmanlarımız karşı karşıyada sonra merdivenlerden çıkıp zili çaldım...

Arkadaşlar biraz geç geldi anlıyorum ama bende şu teog denen şeye çalışıyorum kusura bakmayın yukarıda fotoğrafta gördüğünüz melistir... İyi okumalar görüşmek üzere 😊😊😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİM YENİ OKULUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin