Jiná kolej?!

172 17 0
                                    

"Máš vrozený potenciál, čistou krev ale působíš sypmatická. Kam tě ale poslat. Už vím, Nebelvír!

"Jo!" Řekla jsem nahlas když mi všichni z nebelvírského stolu tleskali. Ještě jsem se koukla ke stolu Zmijozelu, samozřejmě na Draca. Jen se ušklýbl a potom koukal se na svého poskoka jak mu něco vysvětluje. Taky jsem se jen uškíbla ale ve smyslu jsem ráda že nesedím u zmijozelského stolu.

"Sedni si sem" řekl Fred a ukázal na místo mezi jím a Georgem. Už je poznám. Fred má malinko tmavší oči. Jakmile jsem se posadila začal brumbál se svím proslovem.

"Milí noví žáci a žačky. Jsem rád, že jste v pořádku všichni dorazili..." takhle pokračoval ještě asi deset minut. Pak řekl že se můžeme pustit do jídla. Nandala jsem si dušenou zeleninu a kousek kuřecího masa. Zato ron si vzal do každé ruky jedno stehno a cpal se, jakoby týden nejedl.

"Frede kam půjdeš po večeři?" Zeptala jsem se, když jsem dojedla.

"Nevím kam ty?" Řekl Fred a pokračoval v jídle.

"No napadlo mě, jestli by jsi mi neukázal hrad." Řekla jsem a usmála se.

"A co já?!" Řekl George když dojedl.

"S tebou půjdu do prasinek, neboj! " Řekla jsem a zasmála jsem se. George chvíli dělal uraženýho, ale pak se taky zasmál.

"Oni vás nejprve odvedou na kolej vy se zabdlíte a půjdem?" Zeptal se Fred.

"Jasně" řekla jsem a usmála jsem se na něj. On na mě mrkl. Pak si vzal slovo Brumbál.

"Ticho! Jen jsem zapoměl říct, že nebelvírská kolej je v hrozném stavu, tak vás prozatím rozhodíme do jiných kolejí. Ale je tu moc dívek takže některé budou bohužel muset bydet u chapců. Takže teť dám slovo porfesorce McGonnagalové která vás rozdělí do jednotlivích kolejí. Prosím." Řekl a usmál se.

"Toto tedy pěkně začíná" Řekla jsem. Kluci jen přikývli. Hermiona chtěla něco říct ale pak si to rozmyslela.

"Takže začneme Mrzimorem." Začala McGonnagalová "Hermiona grangerová bude u Francesci Colinsové." Řekla. ostatní lidi jsem neznala. Takže v mrzimoru nejsem.

"Teť začneme Havraspár." Pokračovala McGonnagalová. "Harry Potter bude u Louise Blooda. George Weasly bude u Freda Tomilsona." Pokračovala. "A poslední kdo bude v této koleji je Ronald Weasly a ten bude u ... (Už mě nenapadají jména...) " Pokračovala. Já nechci být ve Zmijozelu. Řekla jsem si pro sebe.. "Teť začneme Zmijozel" Pokračovala. "Takže " Začala. tyhle lidi jsem neznala. "A Fred Weasly a Katelin Láskorádová mladší budou u Draca Malfoye. " Slyšela jsem.

"Frede já nechci k Dracovi!" Vypískla jsem

"Proč? Copak ty jsi ho už poznala?" Zeptal se.

"Jo ve vlaku když jsem šla na záchod. Vzal Nevillovi ti jeho žábu a já jsm se mu postavila. Začal mi nadávat že jsem mudlovská šmejdka. pak teda když zjistil že jsem Láskorádová mladší tak odešel ale stejně" Řekla jsem. Fred jen přikývl. Opřela jsem si hlavu o jeho rameno. On mě kolem nich objal. Něco se mi na něm strašně líbilo, nevím co ale bylo to silné.

"Zmijozel za mnou!" Slyšela jsem hlas nějakého prefekta. s Fredem jsme se rozloučili s osltatními, zvedli jsme se a šli. Šli jsme do sklepení. Nechápavě jsem se na freda podívala. Naklonil se ke mě a řekl že zmijozel má kolej ve sklepení. jen jsem řikývlaa šla jsem dál.

"tady budete bydlet. Řekl a ukázal na vstup k pokojům. "Na dveřích jsou jména těch co tam budou bydlet. Doufám že si Nebelvírští pamatují u koho bydlí. Najdete to podle jména vašeho zmijozelského spolubydlícího. Můžete jít." Řekl otoči se a někam šel. Já s fredem jsme si počkali až se všichni nastěhujou pak jsme šli hledat pokoj Draca.

"Tady je!" Zavolala jsem na Freda přez celou chodbu. Fred šel ke mě.

"Jdi první" Řekl mile fred a usmál se. Otevřela jsem dveře. Pokoj byl 3. lůžkový a z toho 1 postel byla dál a 2 u sebe. Draco byl samozřejmě na té dál. S Fredem jsme si dali kufry pod postele a začali vybalovat.

"Draco, můžu si dát věci do skříně, která je vedle tebe?" Zeptala jsem se a tázavě se dívala na Draca. On jen přikývl. Bez náznaku jakýkoliv emocí. U něj v očích nebylo ani vidět, jestli je naštvaný že tam jsme nebo ne. Měl neutrální chladný výraz.

"Pujdem Frede?" Zeptala jsem se Freda když už jsem si doposkládala věci.

"Jasně půjdem" řekl a usmál se. Prošli jsme spolu celý hrad. Už jsme šli Dolů na kolej zmijozelu. Když jse tam došli draco seděl na posteli a v ruce držel nějaký dopis. Díval se na něj. Byl krátký ale on si ho nejspíš četl pořád dokola.

"Proč?!" Řekl zničehonic draco.

"Co se stalo, Zeptala jsem se ze zájmem.

"Co ti je potom ty Mud-." Zbytek neřekl. Nejsspíš si vzpoměl na Incident ve vlaku.

Zbytek roku byl tak nějak normální. Harry bojoval z vodemortem a tak... No jo no každej si pod slovem "Normální" Představíme něco jiného. Jinak celý rok jsme bydleli na zmijozelské koleji.

Snad se vám Tento Díl líbyl, Ano vím že byl trochu nezáživný ale příště to už rozjedeme :)

Eliška :)


I LOVE YOU, KATE ♡♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat