Bölüm-1

87 34 8
                                    

Kaybedeceğimi bilmeyerek gözümden sakınarak sevmiştim onu oysaki. Hayallerimde şu an elimde tuttuğum düğün davetiyesinde onun ve benim adım vardı fakat gerçekler beni ağlamaktan öteye götürmeyecek kadar kötüydü canım çok yanıyordu ama belli etmemekte kararlıydım.

Elimde az önce bir postacının bana getirdiği özene bezene yapılmış davetiye ile tekli koltukta yayıla yayıla oturuyordum. Tırnaklarım kemirilmekten garip bir hal almıştı ve o kadar gergindim ki patlayacak biri arıyordum. Ayrıca gergin olmak dışında onun beni bir mektup ile bırakıp gidişine çok ama çok kızgın ve bir o kadar da üzgündüm.Mektubu belkide bininci defa okuyup ondan bir kez daha nefret etmek istiyordum. Yatağımın hemen yanında duran kutudan pembe bir zarf içine konulmuş mektubu çıkardım.

Üzgünüm seni böyle yarı yolda bırakıp gitmek istemezdim fakat buna mecburum.Biliyorsun ki biz ayrı dünyaların insanlarıyız ve bilmen gerekiyor hep de öyle kalacağız.Ben sana benden beklediğin o güzel evlenme teklifini asla yapmayacağım falan filan.Lafı çok uzatmayı sevmem beni arama yada mesaj atma.Ayrıldığımızı daha iyi yollar ile söylemek isterdim ama ne yapabileceğini gözüm kestirmiyordu bu yüzden cesaret edemedim.

Bana içini dökmüşken sana hayatının kötülüğünü yapıyorum hemde sen hiç hak etmezken umarım bunun senin için iyi olduğunu anlarsın .Bir gün bir yerde karşılaşırsak eğer çocuklarıma teyzeleri olduğunu söylerim ve seni çok severler çünkü sen her şeyi ve herkesi karşılıksız seversin özellikle de çocukları.

Sana bir gerçeği söylemem gerek ben seni sevmiyorum. Ama bu sonsuza dek kalbimde iyi bir dost yada iyi bir insan olarak kalmayacağın anlamına gelmez. Sen çok iyi bir dost ve sohbeti çok zevkli olan bir insansın fakat bundan ilerisi yok. Orta halli bir ailede büyümüş bir kız olarak ise belirtmem gerekirse fazla şık ve asil bir insansın hemde fazlasıyla.

Umarım mutlu olursun.Sana gelen talipleri geri çevirme! Mutlu olmayı hak ediyorsun hafif kilolu ,orta halli çok güzel olmasa da güzel arkadaşım.

Senin seni sevdiğini düşündüğün eski prensinden sevgiler ile görüşmek üzere.

Bu mektubu her okuduğumda dilim damağım kuruyor konuşamıyor lal oluyordum. Bu mektubu keşke iş yerinde masam da bulmasaydım da trafik kazasında ölseydim diyordum.Ama artık eskisi gibi ağlamıyordum en fazla bir damla yaş düşüyordu. O anda ani bir cesaret dalgası ile çok iyi bir model olmasa da iyi olan telefonuma uzandım ve tek bir hamlede elime aldım. Elime alır almaz ilk yaptığım şey e-mail hesabıma girmek oldu.

Hani derler ya" doğruyu bilmiyorsanız yalan söyleyin belki tutar" diye sen söyleme senin yalanın da belki senin kadar basit olur.

Biliyor musun? Sana muhtaç değilim güzel bir hayatım belki yok ama sana asla muhtaç değilim. Sahip olduğum çok iyi dostluklar var ve sahip olabileceğim bir sürü şey daha var. Eğer bir gün kaybettiğimiz her şeyi geri kazanıyorsak daha kazanacağım çok şey var.

Sende gördüğüm siyahı çok sevdim ama bilmedim sonunun bir sonsuzluk değil bir sıfır olduğunu. Çünkü kendimi o kadar kaptırmıştım ki büyüye ortada benim lehime dönen çarkların farkına varamadım.

Son mektubun ile yerle yeksan olduğum doğrudur bilirsin yalan söylemem. Peki senin o dediklerin doğru muydu? O kadar basit miydim? Bari bunca sözü bunca kini arkamdan değilde yüzüme doğru kussaydın.

Düğün davetiyeni aldım. Amma hızlısın tebrik ederim. Düğününe geleceğim fakat ne takacağım onu düşünüyorum. Nasıl unuttum ben orta halli bir ailenin orta halli bir kızıyım önümde takı adına pek bir seçenek yok.

Bu sana ne kadar yazmak istesem de daha yeni yazmaya cesaret ettiğim senin ise okumadan geçeceğin bir e -mail'dir. Umarım evleneceğin kadın zengin olmak dışında güzeldir. Benimle sevgili olduğun zamanlar bana çok güzelsin derdin son mektupta hiç güzel olmadığımdan bahsetmişsin ne diyeyim haklısın.

Eğer bakıp gülmek istersiniz diye senin için hastanelere düştüğüm günün resmini koydum zarfın içine. Umarım sizi güldürecek kadar güzel bir resimdir. Eski evinin adresine geçen hafta yolladım götüren çocuk bakıp çöpe attığını söyledi. Evet benden sana kalan güzel bir anı olur bu da.

Ben basit bir kız olarak basit basit yaşayacağım değişme gibi bir çabam şu ana kadar hiç olmadı zaten olmazda bilirsin işte beni ben hep aynıyım. Eğer merak ediyorsan diye soruyorum pahalı bilgisayarın bende kaldı fakat ona hiç bir şey yapmadım istediğin zaman gel ve al. Tabi benim evde olmadığım zamanlar alırsan çok sevinirim. Yüzün asla benim için çirkin değil fakat o iğrenç ruhunu ve düşüncelerini görmeye, duymaya yada hissetmeye hazır mıyım bilemiyorum.

Sana tam anlamı ile uyan kadın ile bir ömür mutlu ve zengin bir yaşam dilerim. Ayrıca beni unut genelde unutma derlerdi ama işte ben diyorum ki unut. Çünkü sen bitmesini sağladın her zaman bir umut vardı fakat artık umudum yok.

Merak etme artık senin için intihar etmeye çalışacak kadar salak değilim. Yine diyorum ki bir ömür başarılar.

Tebrik ederim seni hayatta karşılıksız seven tek insanı kaybettin cenazesi çoktan kalktı üzgünüm yetişemedin.

Seni bir zamanlar seven şişman, çirkin ve orta düzeyde para kazanan saf kızdan selamlar.

Gönder

Kullanıcıya mail gönderilmiştir!



Boş KoltukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin