Will I marry to the anti fan?

1K 57 5
                                    

One shot➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳

Let's start➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳

Dara>>နင္​တို႔​ေျပာ​ေနတဲ့exoဆိုတာအလကားပါဟာအ​ေျခာက္​​ေတြႏႈတ္​ခမ္​းနီ​ေတြဆိုးၿပီး.....စိတ္​ဆင္​းရဲတယ္​.....အဲ့လိုလူမ်ိဳး​ေတြကိုႀကိဳက္​တဲ့သူ​ေတြလည္​း႐ွိ​ေသးတယ္​အခ်င္​းခ်င္​းနမ္​း​ေနၾကတဲ့​ေကာင္​​ေတြကို.....

Daraစကား​ေၾကာင္​့သူတို႔နဲ႔​ေက်ာခ်င္​းကပ္​လ်က္​မွာထိုင္​​ေနတဲ့မိန္​းခ​ေလးတစ္​စု......

Girl>>ဒီမွာနင္​ဘာစကား​ေျပာတာလဲငါတို႔exoကိုမ်ားအ​ေျခာက္​တဲ့​ႏႈတ္​ခမ္​းနီဆိုးတုင္​းအ​ေျခာက္​ဆိုတစ္​ကမာၻလံုးကလူ​ေတြအ​ေျခာက္​​ေတြျဖစ္​​ေနၿပီ.....

Dara>>ဘာလဲ??ဘလိုင္​းႀကီးပါလား...ငါ​ေျပာတာနင္​တို႔ကိုမဟုတ္​ဘူး....ခုမွနင္​တို႔ကို​ေျပာမယ္​..အလကားရမွာလည္​းမဟုတ္​ဘဲနဲ႔စိတ္​ကူးယဥ္​​ေနတဲ့အ႐ူးမ​ေတြ!!!!!!

Girl>>Boya???နင္​ကမွ​ေဂါက္​​ေၾကာင္​မွဦး​ေႏွာက္​မ႐ွိတဲ့ဟာမBaekkieတဲ့တစ္​kieတည္​း႐ွိတယ္​​ေနာက္​တစ္​kie႐ွိရင္​​ေခၚလာခဲ့​ေလျပဳတ္​​ေက်ာ္​လုပ္​ပစ္​မယ္​ဘာမွတ္​​ေနလဲ?

Dara>>​ေလပါတယ္​။​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​နဲ႔ဘာ​ေတြလာ​ေျပာ​ေနလဲမသိဘူးသြားမယ္​..

Baek>>exo oppaတို႔ထိဓားၾကည္​့ပဲ.........

♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬ ♬

At SM entertainment~~~~

Fans>>WE ARE ONE!!!!!EXO SARANGKYA!!!!!

Suho>>ငါတို႔exol​ေတြကအရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ​ေန႔မနားညမနားအပင္​ပန္​းခံၿပီးလာ​ေနတယ္​.........

Kai>>သူတို႔bais ​ေတြထြက္​သြားလို႔လဲအခ်စ္​​ေတြ​ေလ်ာ့မသြားဘူး........

Sehun>>အင္​း..ဟုတ္​တယ္​..ဒါ​ေပမယ္​့..တစ္​ခါတစ္​ခါက်​ေတာ့လည္​း..မြန္​းက်ပ္​တယ္​...
( minyae ငယ္​​ေလးရယ္​ ခ်စ္​လို႔ပါ)

D.O>>ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​သူတို႔႐ွိ​ေနတာတို႔အတြက္​အားပဲသူတို႔႐ွိလို႔သာခုလို​ေအာင္​ျမင္​​ေနတာ
(Do ျပဴး​ေလး​ေတာ္​တယ္​)

Baekhyun>>ဒါနဲ႔Chanyeolတစ္​​ေယာက္​​ေရာ
မနက္​တည္​းက​ေပ်ာက္​​ေနတယ္​........

Will I marry to the anti fan???Where stories live. Discover now