-BÖLÜM 1-

45 4 3
                                    

Dırırırırırırrırııırır....

Uyanma vakti. Her sabah olduğu gibi saat 08.00 ve o gıcık alarmım ötüyor. Birazcık daha uyusam... Saçmalama Defne. Sonra derse geç kaldım diye yakınırsın.

Dırırırrırırırrırırırır.

Tamam tamam kaltım. Valla kalktım.
Rutin şeyler iste. Tuvalet, diş fırçalama, giyinme, yemek yeme falan falan. "Ne giysem bugün" demeyeceğim tabi ki. Çünkü ne giyersem giyeyim bir pantolon ve bir tişörtten öte değil. Zaten hiçbir zaman giyinmekle ilgili bir sıkıntım olmadı. Açık mavi dar kotum ve ekoseli kırmızı tonlarında gömleğimle bence süperim.

...

Zamanım var. Madem öyle dışarıda bir poğaça yiyebilirim o zaman. Ama şimdi çıksam iyi olur.
Hemen kitaplarımı alıp kapıya yöneldim. Ayakkabılarımı giydikten sonra evin kapısını kilitleyip merdivenlerden aşağı indim. İşte bu. Biricik kedim Tontik'te burada. 2 gündür görmüyordum. Sanırım biraz daha kilo almış. Yakında adını Balina olarak değiştirebilirim sanırım.

...

Tontiğimi sevdikten sonra yola koyuldum. Evimin 3 sokak ilerisinde tadına bayıldığım süper poğaçalarıyla Divan Pastanesi beni bekliyordu. Şu poğaçaları nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama ben böyle tat başka hiçbir yerde bulamadım.

...

Kapıdan içeri girdim ve hemen sağ taraftaki tezgahın arkasında duran Ali amcaya;

-Günaydın poğaçacıların kralı Ali amcam. 1 peynirli 2 patatesli poğaca hazırlayabilir misin?

-Ooo. Sana da günaydın güzel kızım. Sen geç birazdan gelir poğaçaların.

-Tamam Ali amca. Sağolasın.

Pastanenin en sessiz yeri olan sol köşedeki pencere önü yerime geçtim yine. Sabahtan beri telefonuma bakmadığımı fark edince hemen cebimden çıkarıp whatsappa girdim.
Mesajlar yine birikmiş.

+Dingilimsiler WP Grubu Konuşmaları+

Gökhan: Lolololololololololololooolololoollll

Uyanonnnnnnnnnnnnnnnn.

Vicdansız uykum beni bu saatte uyandırdı herkes kalksın uleyn.

Şilan: Off Gökhan. Her sabah uyandığımda ilk senin mesajını görmek zorunda mıyım? Lütfen ya geç uyan ya da gruba mesaj atma. Bıktım ama ya.

Gökhan: Kızım salak mısın sen ya. Mesaj atmasam da benim yüzümü her sabah görmek zorundasın. Kardeşiz lan biz.

Şilan: Şunu hatırlatmasan olmaz değil mi?

Defne: Gençler sizleri sakinliğe davet ediyorum. Poğaçamı sakin bir ortamda yemek daha keyif verici.

Savaş: Ulan kim bunu pastaneye yolladı. Komaya sokacak kendini.

Defne: Yok be abi altı üstü 3 poğaça abartmam merak etme.

Yine mi ya. Cidden sıkıldım artık. Ege yine mesaj atmış. Bu sefer bakmayacağım bile. Sözde yakın arkadaştı. Söylemediği yalan kalmadı be. Bir de yüzsüz. Mesaj atma konuşmak istemiyorum desem de ısrar ediyor. En iyisi okumadan silmek.

...

Poğaçalarım gelince hemen yemeye basladım. Çayla beraber daha bir güzel oluyor ya.

...

Oha saat 08.35 olmuş. Ben simdi 15 dakika da nasıl yetişeceğim.
Hemen yerimden kalktım. Kasaya gidip ücreti ödedim. Hızlı adımlarla okula doğru yürümeye başladım. Mayıs ayında bu ne sıcak ya? Tamam önümüz yaz olabilir ama bu kadar sıcak olmak zorunda mı ya, biraz erken değil mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADEFOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin