İlk Tanışma Anında Kızla İleride Sevgili Olmak İstiyorsanız

1.4K 1 7
                                    

Öncelikle Hangi Asamaya Girmek Istediginizi Simdiden Seçin Yani Kizla,

Arkadas Bagi mi

Yoksa

Romantik Bag mi

Bunu Belirleyin.

Ilk Tanisma Aninda Kizla Ileride Sevgili Olmak Istiyorsaniz :

Ilk Çok Degil Biraz Hafif Iyi Çocuk(Kibar) Olun.Yoksa Terslenme Ihtimaliniz Artar.

Örnek :

Sen : Merhaba

Kiz : Merhaba

Sen : Seni Gördüm ve Tanismak Istedim.(Bu Çok Klasik Bir Tanisma Cümlesidir)

Kiz : ....

Sen : Benim adim "......"

Kiz : Benim de "......"

Sen : Memnun Oldum

Sen : Aslinda Giyimin Dikkatimi Çekti. Modaci misin ?

Kiz : Evet/Hayir(Cevabin Önemi Yok )

Sen : (Moda ile Ilgili Uzun Bir Konusma Yapabilirsin.)

Sen : Yasin Kaç ?

Kiz : "...."

Sen : Tahmin Et ( Iste Bagi Burada Yavas Yavas Kuruyoruz.Kiza Direk Bag Kuramayiz.Peki Bu Kizi Çoktan Tanidiginizi Ve Ona Çekim Hissetirdiginizi Düsünün Iste O Zaman Her türlü Bagi Kura bilirsiniz Örnek Olarak Satasma Cümleleri/Hareketleri,Dalga Geçmek,Hükmetmek vs vs Yapardik ve Hep Basarili Sonuçlar Alirdik Çünkü,, Kiza Zaten Daha Önceden Bag Kurmusuz. Fakat Suan Yeni Tanistigimiz Için Hemen Bag Kuramayiz. O Yüzden Yavas Yavas Gidiyoruz Ve Tahmin Et diyerek Küçük bir Bag Kurduk. Normalde Insanlar Tanistigi Kisiye Kibar Davranirlar Iyi Davranirlar Biz Tahmin Et diyerek Satastigimizi belli ediyoruz. Mantikli düsünün Anlayacaksiniz. Devam edelim)

Kiz : "26"

Sen : Yanlis

Kiz : (Gülerek) Yaa, Hadi Söyle.(Demez Romantik bagin Içinde Olmadiginiz Kiz size Böyle Demez Ileride Bunlari Göreceksiniz Ilk Bunu anlayin. )

Kiz : Bilmem Kaç ?

Sen : Hayir Tahmin Edeceksin( Deseydiniz,, Bu Sefer Siz Erken Bag Kurmus Olurdunuz O Yüzden Sunu Kafanizda Tutun Ilk Tanistiginizda 10 kere konusmanin ardindan sadece 1 eglenceli veya satasmali cümle söyleyin. )

Sen : (gülerek) Gerçekten o Kadar Genç miyim ? Bunu Iltifat Olarak Kabul Ediyorum =) ( Burada Satasmadik ama eglenceli Bir Kisiligimiz Oldugunu Ona Gösterdik Çünkü Eglenceli Bir sekilde dedik.

Ve Eglenceli Bir Söz )

Kiz : [gülmeye bilir Ama Içindeki eglence Duygusunu Hissederek Size bunu yansita bilir ]

Sen : Sen Iyi Birine Benziyorsun. Bu Hafta Bosum Birlikte Bowling Oynamaya Gideriz(Telefonu Uzat ve Numarasini Yazmasini söyle red alma ihtimaliniz kiza hissetirdiginiz güvene göre degisiyor.

Birazdan Numara Almak Için Çok Güzel bir Yöntem Verecem ]


Kızlarla Bağ Kurma Ve AşamalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin