"Hey..မင္း ၾကား မိ လား? ဒီေန႔ Trainee အသစ္ ၁ေယာက္ ေရာက္ မယ္ တဲ့.." Kai က ေဘး မွာ ထိုင္ ေန တဲ့ BaekHyun ကို တံေတာင္ နဲ႔ တိုက္ ကာ ေမး လိုက္ ပါ တယ္..BaekHyun ကေတာ့ Kai ေျပာ တာ ကို စိတ္ ဝင္ စား ပံုု မရ ပါ ဘူး..ၿပီး ေတာ့ သူက trainee အသစ္ ေတြ ဝင္ လာ တာ ကို လည္း မႀကိဳက္ ပါ ဘူး..အခု ရက္ ပိုင္း အတြင္း trainee အသစ္ ေတြ အမ်ားႀကီး ဝင္ လာ တာ ကို ေတြ႕ ေန ရ တယ္ ေလ..
Kai ကေတာ့ trainee အသစ္ ဟာ မိန္းကေလး ျဖစ္ ပါ ေစ လို႔ ဆုေတာင္း ေန ပါ တယ္..အားလံုး ကလည္း trainee အသစ္ ကို ဘယ္သူ ျဖစ္ မလဲ ဆို ၿပီး ေမွ်ာ္ ေန ၾက တယ္..
Suho..Suho ကလည္း BaekHyun လို ပါ ပဲ..ဒါေပမဲ့ သူက စိတ္ မဝင္ စား သလိုလို နဲ႔ နားစိုက္ ေထာင္ တာ ပါ..အဲ့ဒီ အခ်ိန္ မွာ ပဲ တံခါး ပြင့္ လာ တယ္.. manger hyung နဲ႔ အတူ ေဘး မွာ ေကာင္ေလး ၁ေယာက္ ပါ လာ ပါ တယ္..
" အားလံုး ပဲ..ခဏ ေလာက္ နား ေထာင္ ေပး ၾက ပါ..." M hyung စကား ေၾကာင့္ အားလံုး မ်က္လံုး ေတြ က M Hyung ဆီ ေရာက္ လာ ၾက ပါ တယ္.. ၿပီး ေတာ့ ေဘး က ေကာင္ေလး ကို ေတြ႕ သြား ပါ တယ္.. ေကာင္ေလး က အရပ္ ႐ွည္႐ွည္ ..အသား ျဖဴျဖဴ နဲ႔ ခ်စ္ စရာ ေကာင္း ပါ တယ္.. Kai ကေတာ့ Trainee အသစ္ က မိန္းကေလး မဟုတ္ လို႔ မ်က္ႏွာ ႐ွံဳ႕ သြား ပါ ေသး တယ္..
BaekHyun ကေတာ့ ေကာင္ေလး ကို ၾကည့္ ကာ အလို မက် သလို နဲ႔ ေတြး လိုက္ ပါ တယ္.. ~~ ဝင္ လာ လိုက္ တဲ့ trainee ေတြ ကလည္း ၁ေကာင္ မွ ပံု မလာ ဘူး..ေယာက်္ား ေလး ျဖစ္ ၿပီး ေယာက်္ား ေလး ႐ုပ္ မ႐ွိ ဘူး..~~
" ကဲ..အားလံုး ပဲ သူက trainee အသစ္..Exo ရဲ႕ ေနာက္ ဆံုး member ေပါ့ ကြာ..သူ႔ ကို ကူညီ ေပး လိုက္ ၾက ပါ ဦး..ေကာင္း ေကာင္း မြန္ မြန္ ဆက္ဆံ ၾက ေနာ္? " M hyung က မိတ္ဆက္ ေပး ၿပီး ေတာ့ ..ထို ေကာင္ေလး က သူ႔ ကိုယ္ သူ မိတ္ဆက္ တယ္..
" Annyeong.. ကြၽန္ေတာ့္ နာမည္ က ChanYeol ပါ..အားလံုး နဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္ ခ်င္ ပါ တယ္.. ကြၽန္ေတာ္ မသိ တာ ေလး ေတြ ႐ွိ ရင္ လည္း ကူညီ ေပး ၾက ပါ ေနာ္.." ChanYeol လည္း အစြမ္း ကုန္ agyeo ေတြ သံုး ၿပီး ႏႈတ္ဆက္ လိုက္ ပါ တယ္.. အဲ့ဒါ ကို ၾကည့္ ၿပီး Kai က ေနာက္ တႀကိမ္ BaekHyun ကို တံေတာင္ နဲ႔ တြတ္ ကာ ..
YOU ARE READING
Can You Be Mine? (2015)
RomanceChanBaek ft. KaiSoo , HunHan ChanYeol ဟာ SM ကို ေရာက္ လာ တဲ့ Trainee အသစ္ ၁ေယာက္ ေပါ့.. ဒါေပမဲ့ ထံုးစံ အတိုင္း လူ သစ္ ေတြ ေရာက္ လာ ရင္ မေခၚ ခ်င္ ..မေျပာ ခ်င္ ၾက ဘူး ေလ..အဲ့ဒီ ထဲ မွာ မွ BaekHyun ဆို တဲ့ ၁ေယာက္ က အဆိုး ဆံုး ပါ..သူ...