BaekHyun မ်က္ႏွာ သစ္ ၿပီး ထြက္ လာ ေတာ့ ဧည့္ခန္း မွာ ChanYeol ၁ေယာက္ Sehun နဲ႔ TV ထိုင္ ၾကည့္ ေန ေလ ရဲ႕..တဟားဟား ရယ္ ရင္း ေပါ့..ဟြန္႔.. မုန္း ဖို႔ ေကာင္း လိုက္ တာ..လို႔ ေတြး ၿပီး မ်က္ေစာင္း ထိုး ကာ မီးဖို ထဲ ဝင္ သြား ပါ တယ္..
" Kimchi Jjikae?"
" Oh..ႏိုး ၿပီ လား?"
" အင္း.. Suho hyung ေရာ?"
" သူက စား ခ်င္ စိတ္ မ႐ွိ ဘူး တဲ့..အိပ္ယာ ထဲ မွာ မထ ေသး ဘူး..Ya! မင္း ေဝးေဝး သြား ေန လို႔ မရဘူး လား..လႊတ္ စမ္း!!" KyungSoo ၁ေယာက္ Baek ကို ျပန္ ေျဖ ရင္း သူ႔ နား မွာ ေတာက္တဲ့ လို ကပ္ ေန တဲ့ JongIn ကို ေအာ္ ေန ရ တယ္..
" Nope" JongIn ကလည္း ေခါင္း ခါ ျပ ၿပီး ေနာက္ ကေန အတင္း လိုက္ ဖက္ ေန တယ္.. လက္ ကလည္း ငွက္ေပ်ာသီး ကို လွမ္း ျဖဳတ္ ၿပီး အခြံ ခြာ ကာ ပါးစပ္ ထဲ ထည့္ ေန တယ္..
" Kyungie _ah..Jagi ဗိုက္ဆာ ေန ၿပီ..ျမန္ျမန္ လုပ္ ကြာ.." လို႔ ေျပာ ေတာ့ KyungSoo မ်က္ေစာင္း ထိုး ၿပီး ေျခေထာက္ ကို တက္ နင္း လိုက္ တယ္.. အဲ့ေတာ့ မွ JongIn ့ လက္ ကလြတ္ ၿပီး လုပ္ စရာ ႐ွိ တာ လုပ္ ရ ေတာ့ တယ္.. JongIn လည္း နာ သြား တဲ့ သူ႔ ေျခေထာက္ ေလး သူ ပြတ္ ေန တာ ေပါ့.. Baek ကေတာ့ သူတို႔ ၂ေယာက္ ကို ၾကည့္ ၿပီး ေခါင္း တခါခါ ျဖစ္ ေန တယ္.. တကယ္ ဆို JongIn နဲ႔ KyungSoo က ဘာမွ မဟုတ္ ပါ ဘူး..JongIn က KyungSoo ေရာက္ ၿပီး ေနာက္ ေန႔ က စကာ KyungSoo နား အခု လို ပဲ ကပ္ ေန ေတာ့ တာ ပါ..
" Yah..ဘာ လို႔ တက္ နင္း တာ လဲ?"
" အျမင္ ကပ္ လို႔ "
"$©®$%^±\[:>"
" ဘာ ျဖစ္ တယ္? "
" ဘာမွ မဟုတ္ ဘူး ..Saranghae လို႔..hehe"
KyungSoo မ်က္ခံုး တဖက္ ပင့္ ကာ ဂ်ိဳ ၾကည့္ ၾကည့္ လိုက္ ေတာ့ တဟီးဟီး နဲ႔ အနား ကပ္ လာ ျပန္ ၿပီး ဖက္ ျပန္ တယ္.. Baek လည္း မ်က္စိ ေနာက္ လာ တာ နဲ႔ သက္ျပင္းခ် ကာ ဧည့္ခန္း ထဲ ထြက္ လာ ခဲ့ တယ္..
ဧည့္ခန္း ထဲ ေရာက္ ေတာ့ Sehun ့ ေဘး မွာ သြား ထိုင္ လိုက္ တာ ကို လိုက္ ၾကည့္ ေန တဲ့ ChanYeol..ခ်က္ခ်င္း ထလာ ၿပီး BaekHyun ေဘး မွာ လာ ေျပာင္း ထိုင္ ပါ တယ္..
YOU ARE READING
Can You Be Mine? (2015)
RomanceChanBaek ft. KaiSoo , HunHan ChanYeol ဟာ SM ကို ေရာက္ လာ တဲ့ Trainee အသစ္ ၁ေယာက္ ေပါ့.. ဒါေပမဲ့ ထံုးစံ အတိုင္း လူ သစ္ ေတြ ေရာက္ လာ ရင္ မေခၚ ခ်င္ ..မေျပာ ခ်င္ ၾက ဘူး ေလ..အဲ့ဒီ ထဲ မွာ မွ BaekHyun ဆို တဲ့ ၁ေယာက္ က အဆိုး ဆံုး ပါ..သူ...