a cincea a si ma mandresc cu asta ca invatam in anfrteatru .like .ofofof sunt in clasa a 7 si nu ,nu am ramas repetenta ,daca la asta va ganditi. mda...sa incepem povestea :
era la ora de sport mie îmi placea de el de mai mult timp .si el probabil.eram in aceiasi echipa de volei .el era a 6 pe atunci..in fine sa trecem la subiectul de cum ne-am cunoscut si pana cand ne-am despartit .
eu am inceput discutia :
-Buna ..
-Buna ..
-cum te cheama ?
-Alexandra(îmi placea pe atunci numele ala) pe tine
- Andreisi dupa aceia unu a spus la sfarsitul orei
-stiu ca îti place de mine.
-Ba nu îmi place de tine.imi place de Andrei ...
-Ihi(spune el foarte susprins si cu o voce parca îi venea sa râdã.Ma duc sa îi spun !!!!!!!!
-Nuuuuu!tip eu .dar era prea tarziu .fugisem in clasa .apoi ne-am intalnit in pauză.
-Buna ..spune el
-Bun....ă ...cred spun eu timida
-Fã,copilei îi place de tine (striga unu catre Andrei)
- Hmmm.....mda mie îmi place de tine .
-Stiu ....
- Tu?
-Si eu te plac .
apoi am stat toata pauza .
in ora de romana eu îi scriam nr. de telefon (al meu sa il dau )-Uite (îi spune eu pe la sfarsitul pauzei )
apoi el îl citeste :"0749******"
apoi îi dau si adresa sa vina .eu stateam cu o gasca:Oana,Diana,Cristina ,Ana,Maria si Rareș.
lam prezentat fetelor si lui Rareș.
ne-am jucat si ne-am distrat.asa s-a intamplat 4 saptamani la rand pana cand..... ne-am intalnit intr-o zi de Duminica si maine implineam 5 saptamani .
la sfarsitul zilei pe la 10 noaptea el m-a sarutat si atunci am simtit ceva ,un fel de dezgust [...] mda...nu prea îl mai placeam atunci m-am gandit la ceva cu rima:
tic tac tic tac
dragostea s-a spulberat
si la scoala nu am mai vb cu el .asta a fost poveste din relatia cu Andrei .Scuzati greselile gramatice .
O sa mai postez dar ,cand ma trezesc e 5 dimineata .sper sa adorm .paaa.Noapte buna .
aaaaaa si ms ,Deea ,parca.oricum ms. pentru folow (sper ca am scris corect)nu va mai retin.sper sa reusesc sa scriu urmatorul capitol.vedeti ca eu sar putea sa scriu numai Vineri,Sambata si Duminica.va pup paaaa.