Καθως πηγενα στα παιδια η ειρηνη επιταχινε το βημα τγς εφτασε πρωτη αυτη και χαστουκισε τον νικο .
Ευα:ειρηνη !! Τι σου πα γαμωτο μ
Ειρη:ευα σκασε. Λοιπον απο που κι ως που με βαλατε στο παιχνιδι.
Αγ:ρε μλκ αυτη ειναι αγρια τη την διαλεξες ρε
Νικ:εμενα μ αρεσει ομωςΕυα:hello ! Ημαστε κ εμεις εδω!!!
Νικ:α ναι εσας σας ξεχασα .
Ειρη:τοσο ευκολα ξεχνας!?
Νικ:προβλημα?
Ειρη: παμε ευα .αστους .
Νικ:δν εχετε να πατε πουθενα. Τωρα που ηρθατε? Τωρα αρχιζουν τα καλα!
Ευα:????
Νικ:εσυ τι ασχολισε με εμενα τραβα στον αγγελο.
Ευα:ναι ναι σγρ . Ειρωνευομαι .
Αγγ:ετσι σε θλ σιγουρη
Και με περνει αγκαλια απο την μεση .Γυρναω του ριχνω ενα χαστουκι . Δν ξρ γτ το κανα αυτο
Και φευγω περνω κ την ειρηνη μαζι μ .Ειρη:εμενα παντως μου αρεσει λιγο ο νικος . Ομορφουλης ειναι .
Ευα:ρε ειρηνη ελεος ποια .
Ειρηνη:γτ μια χαρα ειναι . Ομορφουλης πολυ μαλιστα και εσενα ο αγγελος κουκλι ζωγραφιστω ειναι.
Ευα:αρχησες τις μαλακιες παλι. Λοθπον εγω φευγω θα τα πουμε .
Ειρη:αποφευγεις την συζητγση αρααα οοοοοοοι!! Σαρεσει . Σαρεσει ο αγγελος κ δεν το λες!
Ευα:οχι μην λες ανοησειες!
Ειρη:κλ θα το δουμε αυτο!
Ευα: γεια
----σπιτι-----------------
Μαμα:οπ γυρισες
Ευα:οχι ειμαι ακομα στον δρομο
Μαμα:αη ρε. Λοιπον εμ εγω κ ο πατερας σου θα φυγουμε με την δουλεια για 1 μιαη μηνα εμμ και ελεγα αν ηθελες να πας στην θεια αννα να μεινεις . Μενει κοντα κ στο σχολειο σ.Ευα:νταξη ποτε ξεκουμπιζεστε ειπαμε?
Μαμα:αυριο η θεια αννα ειδοποιηθηκε απο τον μπαμπα σ οτι υα πας σε περιμενει . Αρα τραβα φτιαξε βαλιτσες και θα σε παω σε κν. Μισαωρο .
Ευα:οκ.
-------στον δρομο για την θεια----
Μαμα :απο τι μου πε η θεια αννα εχει ωραιους γειτονες στην ηλικια σ εδω.
Ευα:μαμα!!!
Μαμα:κλ μωρε μην κανεις κι ετσι . Λοιπον φθασαμε .
Ευα :ανοιξε το πορπαγκαζ .
Μαμα:οριστε
Ευα:νταξ λοιπον τα λμ .
Μαμα:αγκαλιτσα φιλακι ? Τπτ!?
Ευα:πωωω ελα εδω
Ρην φιλαω την αγκαλιαζω και παω πρως την. Πορτα της θεια . Χτυπαω την πορτα κ γυρναω να ξνδω την μανα μ και ειχε εξαφανιστη. Σιφουνας .
Αν:οοοοο ευαγγελια μου μικρη μου τι κανεις?
Ευα:κλ θεια .
Αν:εμ περνα ελα μεσα