Caphter 2 + Promovare

235 26 20
                                    


- Misca dracului odata Gomez!

- Ma scuzati Doamna Jordan... spun eu lasandu-mi capul in jos.

- Nu iti ajung semnele de pe spate pe care le ai deja?! Tipa ea.

- Ba da ... spun eu lasandu-mi lacrimile sa cada.

- O, deci se prea poate sa mai vrei inca o serie!

- Nu! Spun eu plangand...

Asistenta sociala veni spre mine cu o curea de piele.

- Ridica-ti tricoul! Urla ea.

Fac ce imi apune asteptand portia de bataie de astazi.
Oricum... Ce conteaza? Sunt un nimic...

Mai bine mor si trece tot...

- Daca scoti un cuvant mai primesti 15. Priceput? Tipa ea.

Dau din cap aprobator si ma lipesc de perete.

- 1. Zice ea.

Zgomotul provocat de curea s a auzit in toata camera. Furnicaturi isi fac aparitia. Durerea incpe sa imi acapareze spatele.

Nu sunt sensibila, dar in fiecare zi primesc batai...

- 2.

Suspin adanc. Trag aer in piept si imi tin respiratia.

- 3.

Oftez.

- 4.

- 5.

- 6.

- 7.

Nu mai pot!

- 8.

- 9.

Inca una. Incep sa ametesc.

- 10.

Este ultimul lucru pe care il mai aud. Ma prabusesc la pamant. Simt podeaua rece sub mine. Pleoapele imi devin grele.

Apoi totul se face negru.

*Timeskip*

- Selena! Te rog nu ma lasa singura in iadul asta!
spuse Sarah printre lacrimi.

Incep sa ma trezesc. Imi simt corpul amortit, icerc sa ma misc, spre uimirea mea, reusind.

Incerc sa imi deschid ochii, dar esuez.
Imi plimb mainile pe asternuturile groase si aspre, imi dau seama ca sunt in pat.

- Oh, Selena! Cat m ai speriat...
se aude vocea lui Sarah.

- Mhm...

Atat pot scoate pe gura. Imi dau seama de un lucru. Am lesinat si nici macat la spital nu m au dus.

De ce m ar duce? Nici nu le pasa. De ce le ar pasa?

Dupa mai multe incercari, imi recuperez vederea.

- Selena, ce s a intamplat? De ce ai ajuns asa?
intreaba Sarah cu lacrimi in ochi.

- M-m a batut...

- De ce?
ma intreaba vizibil trista.

- A-am intarziat... T-trei min-nute
vocea imi tremura.

- Z-zece lovituri... De curea...
Si ieri m a batut... Astazi cand m a batut, am lesinat... Imi e rau de cateva zile.. Nu am mai rezistat... Adaug eu.

- Urasc acest orfelinat!
Tipa Sarah.

- Sarah, vreau sa merg la baie!! Ma poti ajuta?

- Sigur..

Ma pun in fata oglinzii incercand sa schitez un zambet. Incercare esuata. Am buza sparta.

Imi duc un deget pe rana, in acelas timp gemand la contactul degetului meu cu rana.

Lichidul rosu si infierbantat, se scurge acum pe fata mea.

Pielea mea parca este mai alba ca de obicei si mult mai palida. Imi ridic tricoul pana la nivelul gatului.

Observ liniile rosii si lungi pe spatele meu, unele chiar invinetite.

Imi dau toate hainele jos, intrand in cabina dusului. Eu si Sarah avem o baie cu o cabina de dus! Macar atat sa avem..

Dupa ce potrivesc apa, simt picaturile fierbinti lovindu-mi spatele, mai ceva ca o palma.

Ugh, ce ustura!
Iau gelul de dus si incep sa il aplic peste tot.

* timeskip *

Dupa un dus relaxant decid sa intru in camera.
Ma duc spre dulapul cu putine haine, gandindu ma cu ce sa ma imbrac.

Oh, uite!
Imi aleg o pereche de lenjerie neagra cu un sutien negru din dantela.

Imi iau o pereche de colanti negri, un maiou roz cu inscriptia ,,Malibu" si vesnicul meu hanorac negru.

Imi iau singura pereche de tenesi rosii in picioare si decid sa ies in curtea orfelinatului.

Ma indrept spre poarta de un verde inchis, scrijelita. Imi duc degetele spre ea si gandesc ,, Oh, dulce libertate ''

Imi scot telefonul din buzunar intrand pe pagina lui Harry.

Ii privesc poza de profil minute in sir, apoi intru pe Messenger.

,, Hei Harry... Ieri am fost batuta... Ma simt groaznic. Sunt la orfelinatul din Londra ,,Happy Child" defapt ar trebui sa se numeasca ,,Hell" e oribil! M a batut cu [,] cureaua Harry! Stii... Cand eram mica am avut un frate pe nume Niall Horan.. Avea 10 ani la accident. Uf Harry, stiu ca nu vei raspunde dar am nevoie de cineva sa ma asculte! Voi muri aici, nimanui nu ii va pasa!
Te iubesc! Pe maine! "

Lacrimile fierbinti curg in voie pe obrajii mei. Afara este frig, fata mea inghetand acum.

Imi sterg lacrimile pasind sfioasa spre poarta parculetului. Imi asez mana pe clanta rece si imping.

Poarta scoate un scartait sinistru. Ma indrept spre leaganul vechi de peste 10 ani si ma asez incet.

Privirea mea ramane in gol, privind peretii cu tencuiala cazuta ai orfelinatului.

Incep sa ma legan usor... Nu imi mut privirea chiar daca leaganul scartaie.

Telefonul vibreaza. Este un mesaj de la....

Facem un Q&A?

Suspans, suspans :))) muahahaha :))) sunt rea! :)))
So...
Am de multumit lui
@TwoDirectons2
@Po-Styles
@Wolfywolf666
@Pandicornul_Pufos
Si restul. Scuze numai ca nu imi arata. Va iubesc mult si va multumesc pt listari :3 lecturi voturi :3

Promovare

Helău iar. :)) fac o promovare pt sor-mea a.k.a @Aiki-Chan
Are carti super, e talentata toate cele. Credeti ma o cunosc si stiu cat isi da silinta. Deci treceti si pe la ea <3 va iubesc si mersii!

Ps.: nu uitati de Q&A <3 ly
Bye

Message MeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum