Mystikken i alt

27 1 0
                                    

Natten sluker til seg alt godhet og gir fra seg all ondskap. Mørket representerer ondskapen, det er derfor jeg er redd for den. Hjemme opplever jeg det meste av overnaturlige ting og handlinger, jeg og en venninne. Men det er ikke det gode som ønsker å hjelpe oss, det er det onde som prøver å skremme oss. Foreldrene våre sier alltid "du kan ikke fortelle henne mer, dere skremmer hverandre".

Det er ikke slik at når en forteller at det for eksempel er en noen bak seg, så tror den andre mye mer og innbiler seg at det er noe bak. Vår teori er at de prøver å snike seg, og når en av oss avslører dem og sier det høyt, må dem bare være rask for å klare å komme seg inn i oss. Da pleier vi å miste pusten og falle ned på bakken og lignende. Og at onde gir fra seg sort lys, mens gode gir fra seg hvitt lys.

Ja, det er vanskelig å forstå ondskapen, men enkelt å forstå godheten, noe som gjør at godeheten er mest av. Men for å holde det, må man overvinne mørket. Her skal jeg fortelle om mitt liv som en overtroisk person, sammen med venninnen min. Alle vennene mine kaller meg spesiell, eller de som er igjen. Sammen med det overtroiske, har jeg også opplevd mobbing og vennekonflikt. Det har gjort at jeg nå har to venner. Men de er veldig gode, og forstår meg. Christine og Anna, er mine eneste og beste venner. De er alltid der for meg, men det er bare Anna som er overtroisk. Jeg og Anna har såkalte "krefter". Jeg kan se fortiden og framtiden, og hører og føler det meste overnaturlige. Men av oss to er det vel jeg som er mest overtroisk.
Anna er ekspert på å finne ting som har forsvunnet, og kan se det overnaturlige, altså gjenferd/spøkelser. Hun er også overtroisk, men ikke slik som jeg. Jeg kan lett tro på spøkelseshistorier som "bloody marie". Og at å tråkke på kumlokk bringer det ulykke og lignende.

Alle mennesker på jorden har krefter, det 5.element. Enten jord, vann, ild, luft eller metall, og det er i uvanlige tilfeller at en har alle elementene. Disse har ikke enkle navn, men kalles "heavens born". Jeg har alle elementene, pluss at ondskapen bruker meg som et skjold, noe som er alvorlig. De kan komme inn i kroppen, og bruke kreftene mine til å ta over verden. Og det er i vertfall farlig og skummelt. I tillegg sier alle til meg at jeg er synsk og klarsynt, et medium og alt det. At jeg har flere krefter, men de har ikke blitt utviklet enda.

Verden er i frykt for dette, de har aldri hørt om slike som meg og Anna, og derfor er de i redsel for hva som kommer til å skje. For de vet ikke hva de skal gjøre om ondskapen slår til. For nå har de tatt månen, og neste stopp blir solen.



Det mystiskeWhere stories live. Discover now