~Narator~
Soarele se revarsa prin ferestrele gigantice ale conacului familiei Vizanuella făcând chipul gingaș al Elisei sa para și mai frumos.Mici șuvițe albe din parul ei lung ii scăpau din coada încercând sa ii ascundă chipul delicat.
Parul alb și ochii albaștri o făceau sa semene cu un înger trimis din rai pentru ai ajuta pe ceilalți.Tenul ei deschis la culoare și rochița alba se îmbinau într-un mod excelent oferindu-i fetei o eleganta divina.
Degetele ei firave se plimbau pe clapele pianului producând întocmai melodia ce trebuia sa o cânte . Ochii ei sticloși de un albastru de gheata stăteau ațintiți asupra partiturii ce conținea însemnări ale profesorului ei.Chipul ei firav avea o expresie neutra ce ii dădea de gol nepăsarea cu care canta la pian.
Melodia era mecanica și exacta ,fără pic de emoție.
~Narator end~
-Eliza ,of Eliza este foarte bine din punct de vedere tehnic,dar , din punct de vedere sentimental…este groaznic.Recunosc ai o tehnica impecabila ,dar dacă nu pui pic de emoție în melodie…nu are rost sa cânți.Nu o sa ajungi nicăieri dacă o sa continui asa …
-Îmi pare rău…am spus eu ațintindu-mi privirea asupra podelei.
-Elizabeth,spuse Mat pentru a ma face sa îmi îndrept privirea asupra lui.
-Da domnule profesor Matthew
-Mai bine… ai renunța la pian.,de 3 ani iți sunt profesor de pian și nu am observat nici o schimbare la capitolul transpunerea sentimentelor în melodie.
-Eu..nu…îmi pare rău.Promit ca ma voi strădui mai mult ,asa ca ,te rog învață-mă.
Inima îmi bătea cu repeziciune ,simțeam un sentiment neplăcut ,îmi era frica.Nu vroiam sa renunț la lecțiile de pian,nu vroiam sa renunț la Mat…pentru prima data în întreaga mea viata îmi era frica ,eram speriata.
-Foarte bine,sa reluam lecția ,spuse el oftând ușor.De la început…
Si am reluat lecția de pian.
________________________________________________________________
Buna eu sunt Elizabeth Vizanuella,am 18 ani ,parul meu este lung și alb,am 1.70m și am 48 de kg.
Sunt tânăra moștenitoare a familiei Vizanuella ,o familie foarte bogata,cu o reputație impresionanta și o onoare ce trebuie apărată…de către mine.
Eu trebuie sa fiu perfecta în tot ceea ce fac altfel îmi voi dezamăgi părintii și reputația noastră va decade.Eu cant la 7 instrumente diferite,situ 10 limbi străine,fac dans de societate ,am centura neagra la artele martiale ,am câștigat 5 concursuri naționale diferite ,nu am avut nici o nota mai mica de 10 la scoală sau liceu ,pe scurt sunt perfecta în tot ceea ce fac.Pot face orice ,pot retine o carte întreagă numai dacă o citesc.
Sunt fiica perfecta ,știu sa ma fac plăcută ,sunt sociabila ,pot discuta pe orice tema și totuși…pot face atât de multe lucruri ,dar un singur lucru am regretat mereu ca nu pot face,faptul ca nu îmi pot controla viata,faptul ca nu pot alege eu ceea ce fac.
Niciodată nu pot sa ies din casa datorita părinților mei.Mulțumită scolii pot sa ies din închisoarea asta numita conac sau a unor petreceri de afaceri a părinților mei.Mereu ma iau cu ei la petrecerile lor de afaceri ca sa dea bine și sa facă o impresie buna, ca și cum as fi un accesoriu de care se folosesc când au nevoie.
CITEȘTI
LAST WISH
RomanceCe se intampla atunci cand descoperi ca profesorul tău de pian/cel mai bun prieten/persoana la care ții cel mai mult/cel de care esti indragostita este un hot internațional/unul dintr-e cei mai buni spioni ai lumii iar tu esti trimisa la mătușa ta d...