Až keď som jeho ruku videl v zovretí inej pochopil som ako veľmi som sa do toho zamotal. Cítil som ako mi roztrhlo srdce na tisícky, priam až milióny kúskov. Každý kto by sa ich snažil zlepiť, by so mnou márne strácal čas.
A pritom mal byť on ktorému budú stekať po líci tie najčistejšie a najúprimnejšie slzy. Mal by to byť on ktorý ľutoval každé krivé slovo či zlý skutok ktorý spravil. On by mal sedieť na posteli a rozmýšľať čo sa stane ďalej.
No zatiaľ čo ja som stál vo svojej izbe, v jednej ruke kufor a v druhej lístky mimo tohoto mesta, len aby som zabudol na spomienky ktoré tak bolia, on robil veci s tou ktorú som v ten moment tak veľmi nenávidel. Robil s ňou veci ktoré sme my robili pred pár dňami a hovorili si to klamlivé slovíčko 'navždy'.
Žiarlil som na každý dotyk jeho teplých rúk s jej tmavou pokožkou. Pri každom vyslovení 'milujem ťa' inej osobe ako som ja, som odolával silnému tlaku v mojom hrudníku.
A pritom to bola jedna obyčajná hra. Hnusná, falošná a skurvene dobre zahraná hra.
▸Ahgr ☼
▸Teraz by mala byť nejaká autorská poznámka čo?? ☼
▸ Asi ušla do Narnie ☼
▸Nevadí. Hlavne že mi ide lepšie písanie prológov ako autorských poznámok ☼
▸So kiss me on the mouth and set me free. But please, don't bite ☼
Your *mojemeno* ☼
ČTEŠ
Wild// T.S.
Fanfiction"A keď už konečne zatvoríš oči a pomaly začneš zabúdať na minulosť, zrazu si ťa nájde a bude ťa prenasledovať ako zlý sen, až kým znova nezačneš spomínať a trpieť."