Pony - magic Mike xxl
Dörren slogs upp, och lika fort som den slogs igen var jag uppslagen mot väggen. Hans blöta läppar kom i kontakt med mina , blöta råa tung kyssar utdelades mellan oss, hett. Hans stora händer var överallt på min lilla kropp, de smekte på ett sätt som gjorde mig helt galen.
Hans händer fattade tag om min tröja som snabbt for iväg längs med rummet, även hans tröja for iväg och jag fick chansen att beskåda hans kropp.
J ä v l a r.
Hans läppar kolliderade med min brännheta hud som suktade efter hans svala läppar. Hans kysste min hals blött och rått, stannade upp och bet till lite då och då på den sköra huden. Alla tankar om den osäkra killen var borta, nu var det inte ett spår av honom på sms kvar, bara en kåt sexig kille som skulle döda mig snart om han inte knullade mig. Hans läppar kom ner till mina bröstvårtor som han nafsade på och ett dovt stön kom ut ur min mun samtidigt som jag rev hans muskulösa rygg hårt. Hans tunga gjorde sina spår ner till mina jeans där han stannade nafsade lite, teasade. Jag suckade frustrerat när han inte gjorde något annat en att hålla på att kyssa mig blött runt min v linje. Frustrerat drog jag upp honom och tryckte upp honom mot väggen och på började ennu en rå och blöt tungkyss, mina höfter rörde sig i en behaglig takt mot hans och dova mörka sexiga stön flydde hans röda svullna läppar ( TÄNK ER FELIX RÖRA SINA HÖFTER MOT OSCARS I TAKT MED MUSIKEN OH DAMN)
"Åh fuck" hans röst var hes och skrovlig, så sjukt jävla sexig. Han lyfte upp mig och jag virade mina ben runt hans midja medans jag fortsatte att leta efter hans hot spot, ett högt flämtande visade att jag hittat den precis under örat. Mina läppar arbetare kladdigt och skapade ett sugmärke, mina tänder nafsade i den sköra huden och Oscars stönade bedjande, han vill ha mer.
Med en duns kastad jag på de röda sammentslakanen. Oscar kryper upp för min kropp och stannar precis vid mitt pulserande kön. Hans tänder fattar tag om min kalsong linning och mitt kön släpptes fritt, Oscar flinar gillandes och böjer sig ner och drar sin tunga över min längd, jag flämtar högt till och Oscar tar hela mig i munnen. Dova stön rullar ur mig när han tar mig djupt i halsen, hans tunga arbetar flitigt upp och ner, hans händer ligger hårt på mina höfter för att hålla nere mig även fast jag bara vill skjuta upp höfterna i ren frustration. Hans läppar lämnar mitt kön för att börja slicka mig flitigt vid min öppning, för att värma upp mig. Känslan är helt otrolig och stönen rullar ut ur min mun, även hans namn flämtar jag ut och han kollar upp på mig med en mörk blick. När han är klar med sin uppvärmning flåsar han högt och lägger upp mina ben på hans axlar.
"Glidmedel" jag skakad på huvudet, nej. Han spottar i sin hand och drar fram och tillbaka över sitt hårda kön, trashigt, men allt detta är nog lite trashigt. Jag känner hur han placerar sig rätt vid min öppning innan han pressar sig in, han låter mig vänja mig ett tag med honom innan han börjar stöta sig in och ut, våra stön blandas med varandra när han knullar mig hårt och djupt.
"Åh fuck Oscar" jag flämtar hans namn högt när han saktar ner farten och sedan maxar på sina stötar till Max.
"Å så trång bby, så jävla trång" hans röst är så Sexig och jag stönar högt när han viskar i mitt öra med en hes röst.
Allt som hörs i rummet är kroppar som slås i mot varandra och våra stön, det luktar svett och sex.
"Snabbare" stönar jag fram och med ens kör han på snabbare, när han träffar min spot så flämtar jag högt till, och gång på gång träffar han min spot och snart känner jag hur orgasmen bygger sig upp inom mig. Jag känner hur hela jag fylls av att Oscar kommer och snart kommer jag över våra hårt samman pressade kroppar. Den sköna känslan far igenom min kropp och jag stönar högt.
"Fy fan baby"_____
Varnar inte ens sex är helt normalt, gay sex är helt normaltHoppas ni är nöjda nu när ni fick erat knull kapitel HAHAHAHAH
Puss
YOU ARE READING
sexting - foscar au
FanfictionBooo❤️ "Sådär du vickar på röven där du går, åh you TURN ME ON BABY BOO" Oscar " shut up felix, shut up"