Door Hannah
Hannelorette liep op straat en zag plots een oude bekende... het was Frederik, haar oude vlam. Ze hield zoveel van hem! Tot hij haar bedroog met Miley, een knappe blondine.
Ze had maandenlang een plan bedacht om Miley te doden, maar het mocht niet van de rechter! 'Hey, Hannelorette' zei Frederik. Yes! denkt Hannelorette, eindelijk! Het moment waarop ik al mijn hele leven wachtte! 'Omg, wat ben je toch een slijmbal', zei Hannelorette als Frederik knielt om zijn veters te strikken. 'Wil je misschien mee naar mijn huis?' vroeg Hannelorette; 'Euh ja sure why not' Ze liepen samen naar Hannelorette's huis, dat 5 passen verder was. Na 4 passen zei Hannelorette: 'Oh, wat ben ik moe! Kun je me misschien dragen?' Frederik keek verbaasd. 'Frederik, help!' Ze viel flauw.
Na een uur of 3, of misschien een dag... of 3... werdt Hannelorette wakker in het bed van haar mama. Maar wie lag er naast haar? Frederik! 'Hannelorette, ik hou van jou!' Frederik begon haar te kussen. 'Oh, Frederik, ben ik het of is het hier zo heet?' Waarop Frederik antwoordde: 'Jij bent de vrouw van mijn dromen door jou gaat mijn bloed sneller stromen alleen bij jou!' 'Oh Frederik, kus me!' Plots hoorde ze de stem van Pieter Pan, haar ex die haar bedroog met een knappe brunette. Pieter begon te huilen. 'Nou zeg Pieter, wat is er aan de hand?' vroeg Hannelorette. 'Ik heb erg veel spijt, ik hou helemaal niet van Bella Bor! Ik hou alleen van jou!' Pieter kuste haar. Hannelorette duwde hem weg. Pieter kuste haar opnieuw. Hannelorette schreeuwde: 'Jij wilt gewoon met mij naar bed, viezerik!'
Hannelorette gaf Pieter een rake mep op zijn kaak. Pieter liep boos de kamer uit. Opeens kwam ook Miley binnen, maar ohnee, Hannelorette sloeg haar bewusteloos. Hannelorette liep naar het kerkhof en raad eens wie ze daar tegenkwam! Berend, haar eerste vlam, ze was hem nooit vergeten.Wat was hij toch een lekker ding! Hannelorette ging naar Berend en zei: 'Hoi!' Berend negeerde haar. 'Wat is er?' vroeg Hannelorette. 'Weet je dat dan niet? Je bedroog me, met Kees! Die viespeuk!' schreeuwt hij. 'Maar ja,' zei Hannelorette,'hij had zo'n lekker kontje!'
Hannelorette liep terug naar haar huis, waar Miley ondertussen terug bij bewustzijn was. Hij lag in haar bed, zonder kleren aan. 'Oeh, Miley!' zei Hannelorette terwijl ze bij hem in bed kroop. Hannelorette viel na een tijdje in slaap omdat Miley de liefde met haar bedreef! OMG!
Na een tijdje werd Hannelorette weer wakker. 'Oef, het was maar een droom!'
'Joehoe!' Miley ligt naast haar in bed.
Ik heb dit verhaal bijna letterlijk overgeschreven, op enkele taalfouten na. Ik heb niets veranderd aan de inhoud van het verhaal, die is volledig door Hannah geproduceerd. Voor klachten, bedenkingen, opmerkingen etc moet je bij haar zijn.
JE LEEST
tragische liefdesverhalen
RomanceLaatst waren we op school enkele tragische liefdesverhalen aan het schrijven over elkaar. Ik dacht: laat ik ze bundelen in een boekje op wattpad. De passie spat er vanaf dus niet voor gevoelige lezertjes. Ik wil er wel nog even bijzeggen dat het nog...